دانلود بازی Stock Car Racing 3.2.12 – مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Stock Car Racing 3.2.12 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Stock Car Racing برای اندروید

| بازی مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Stock Car Racing 3.2.12 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Minicades Mobile است. اگر شما هم از تجربه سرعت و هیجان لذت می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه رقابت‌هایی پرهیجان و جذاب را از دست ندهید. در این بازی، شما با اتومبیل‌هایی کارکرده سر و کار دارید که هریک در زمان خود در جاده‌ها پادشاهی می‌کردند! اگر فکر می‌کنید که برای پیروزی در این رقابت‌ها آمادگی کامل دارید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر این بازی را دانلود و از مسابقات چند نفره آن لذت ببرید.

به طور کلی در این بای تعداد 18 نوع اتومبیل مختلف تعبیه شده است که با گزینش هریک می‌توانید به رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا پرداخته و از تجربه این مسابقات لذت ببرید. سرعت بسیار بالای هریک از این اتومبیل‌ها و همچنین خصوصیات مسیر مسابقه به شما این اجازه را می‌دهد که بتوانید در نهایت امنیت در مسیرهای مختلف رانندگی کرده و به کسب تجربه در هر رقابت بپردازید. بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی، به شما اجازه می‌دهند که بتوانید از تجربه رقابت‌هایی نفس‌گیر و جذاب در گوشی موبایل خود لذت برده و مهارت رانندگی خود در مسیرهای متنوع را بهبود بخشید. هم اکنون می توانید بازی Stock Car Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Stock Car Racing :

– امکان مسابقه با دیگر پلیرها در سراسر دنیا

– امکان مسابقه و تعیین سطوح سختی برای کسب عناوین قهرمانی

– دارا بودن تعداد 18 اتومبیل مختلف برای انتخاب

– دارا بودن مسیرهای متنوع برای رانندگی

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه سیستم تصادفات و رانندگی خودروها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Stock Car Racing1 150x84 - دانلود بازی Stock Car Racing 3.2.12 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Stock Car Racing2 150x84 - دانلود بازی Stock Car Racing 3.2.12 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Stock Car Racing3 150x84 - دانلود بازی Stock Car Racing 3.2.12 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Stock Car Racing4 150x84 - دانلود بازی Stock Car Racing 3.2.12 - مسابقات اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR