دانلود بازی Car Wreckers Beta: Robot Cars PvP Shooter Warfare 0.008 – ماشین‌های جنگی برای اندروید

دانلود بازی Car Wreckers Beta: Robot Cars PvP Shooter Warfare 0.008 - ماشین‌های جنگی برای اندروید

 

دانلود بازی Car Wreckers برای اندروید

| بازی ماشین‌های جنگی برای اندروید |

 

Bus Simulator: Ultimate 1.1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن و ماشین‌سواری از استودیوی بازی سازی Shiba Interactive Games است. در صورتی که شما نیز از دوست‌داران تجربه رقابت اتومبیل‌رانی در گوشی موبایل خود هستید، ما برایتان بازی اندرویدی جدیدی را در نظر داریم که همه‌چیز را مطابق با علاقه شما طراحی کرده است! مسابقات اتومبیل‌رانی در این بازی، یک تفاوت ویژه با دیگر عناوین ویژه دارند و آن هم این است که برای کسب پیروزی در رقابت با دیگر بازیکنان سراسر جهان، می‌توانید از انواع سلاح‌های جنگی نظیر بمب، موشک و … برای کنار زدن حریفان استفاده کنید. آیا از تجربه نبرد تانک و ربات‌ها خسته هستید؟ اگر چنین است، برای دانلود این بازی عجله کنید؛ زیرا که صدها هزار کاربر مختلف در دنیا هر لحظه در حال تجربه نبردهایی پر از خشم و سرعت هستند!

در آغاز این بازی، شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را انتخاب و آن را به انواع مختلف تجهیزات نظامی مجهز کنید. در ادامه این امکان برایتان مهیاست که بتوانید رنگ وسیله نقلیه خود را نیز شخصی سازی کرده و پس از تقویت آن، سریع‌ترین مسابقه و هیجان ممکن را تجربه کنید. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید جنگ با انواع مختلف وسایل نقلیه را در محیط‌هایی متنوع تجربه کرده و از تجربه اینگونه مسابقات در قالب تیم‌های 6 نفره با ترکیب دوستان خود لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Bus Simulator: Ultimate را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Car Wreckers :

– امکانات گسترده در زمینه شخصی‌سازی وسایل نقلیه از لحاظ فنی و ظاهری

– قابلیت بهبود قوای فیزیکی وسایل نقلیه برای افزایش مقاومت در درگیری‌ها

– امکان تجهیز وسایل نقلیه به انواع مختلف سلاح‌ها

– دارا بودن سبک‌های متنوع برای تجربه رانندگی با وسایل نقلیه

– قابلیت بازی آنلاین با حضور در تیم‌های 6 نفره

– دارا بودن گیم‌پلی عالی و جذاب

– گرافیک چشم‌نواز و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Car Wreckers1 150x84 - دانلود بازی Car Wreckers Beta: Robot Cars PvP Shooter Warfare 0.008 - ماشین‌های جنگی برای اندروید Car Wreckers2 150x84 - دانلود بازی Car Wreckers Beta: Robot Cars PvP Shooter Warfare 0.008 - ماشین‌های جنگی برای اندروید Car Wreckers3 150x84 - دانلود بازی Car Wreckers Beta: Robot Cars PvP Shooter Warfare 0.008 - ماشین‌های جنگی برای اندروید Car Wreckers4 150x84 - دانلود بازی Car Wreckers Beta: Robot Cars PvP Shooter Warfare 0.008 - ماشین‌های جنگی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 123 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR