دانلود Starry Night Pro Plus 8.0.2 – گشت و گذار مجازی در میان ستارگان و اجرام آسمانی

دانلود Starry Night Pro Plus 8.0.2 - گشت و گذار مجازی در میان ستارگان و اجرام آسمانی

 

دانلود Starry Night Pro Plus

| گشت و گذار مجازی در میان ستارگان و اجرام آسمانی |

 

FixWin for Windows 10 10.1 وب‌سایت فارسی یاس دانلود، شما بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به نجوم و ستاره شناسی را به یک سفر پرماجرا و جذاب به پهنه وسیع کیهان دعوت می‌کند. عقل و اندیشه، برترین نعمتی است که از جانب خداوند به انسان‌ها ارزانی شده و آیات متعددی از قرآن کریم، انسان را به تعقل فرا می‌خواند. پهنه عظیم گیتی، سرشار از عجایبی است که دانش امروز بشر با وجود پیشرفت‌های پی‌ در پی در زمینه‌های مختلف، درصد بسیار بسیار کوچکی از آن را درک کرده است. به راستی، علت آفرینش میلیاردها ستاره، سیاره، اقمار و اجرام آسمانی چیست؟ انسان خردمند، با اندکی تامل در جهان اطراف خود، به وجود خالقی توانا و یگانه پی می‌برد. به لطف پیشرفت‌هایی که طی چند دهه اخیر در زمینه نجوم و علم ستاره‌شناسی به دست آمده، اکنون ما انسان‌ها تصور بهتری از جایگاه خود در جهان هستی داریم. زمین، در قیاس با شمار عظیمی از دیگر اجرام و کرات آسمانی، یک نقطه آبی رنگ کوچک است. در واقع همه آن چیزی که می‌شناسید، همه مکان‌های مورد علاقه شما برای سفر کردن، تمامی خاطرات شما و تمامی زندگی آینده‌تان، در همین کره خاکی کوچک و ناچیز در مقایسه با پهنه عظیم کیهان قرار داشته و خواهد داشت. اگر شما نیز علاقه‌مند به تجربه سفرهای فضایی و کسب دانش در زمینه نجوم و علم ستاره‌شناسی هستید، ما برایتان یک نرم افزار عظیم و فوق‌العاده را در این زمینه آماده کرده‌ایم.

این نرم افزار در واقع یک تلسکوپ مجازی است که به وسیله آن می‌توانید به کرات مختلف سفر کرد و اطلاعات علمی مربوط به هریک از سیارات، ستارگان و کهکشان‌های همسایه را مطالعه نمایید. این نرم افزار، یک پایگاه داده فوق‌العاده و به روز را در خود جای داده است که همه افراد اعم از ستاره‌شناسان آماتور و یا حرفه‌ای می‌توانند به تمامی اطلاعات مورد انتظار خود در محیط این برنامه دسترسی داشته باشند. امکان کنترل بسیار ساده در محیط برنامه برای جابه‌جایی در بین اجرام آسمانی، مشاهده سیارات مختلف، مطالعه ویژگی‌ها، بررسی خصوصیات سطحی سیاراتی همچون مریخ، عطراد، پلوتو و اقماری همچون ماه، انسلادوس، تیتان و … از جمله زمینه‌های جذاب برای علاقه‌مندان به مطالعه علم ستاره‌شناسی است که به طور تمام و کمال در این برنامه گنجانده شده است. این برنامه، امکانی به شما می‌دهد که بتوانید سفری پرماجرا و مفید را به بیش از 36 هزار جرم مختلف آسمانی داشته و از طریق منابع معتبر، به اطلاعاتی جامع در رابطه با هریک از آنان دست پیدا کنید. از دیگر خصوصیات این نرم افزار می‌توان به تقویم نجومی، امکان گوش دادن به صدای اجرام آسمانی، مطالعه و بررسی در رباطه با ستاره‌های دو تایی، دسترسی به نقشه‌های عظیم کیهانی و قابلیت دسترسی آسان به مناطق مورد علاقه در آسمان اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Starry Night Pro Plus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Starry Night Pro Plus :

– امکان پشتیبان‌گیری از داده‌های دانلود شده و همگام‌سازی با فضای ابری

– دسترسی به پایگاه داده بروز شده در زمینه علم نجوم

– کنترل آسان تلسکوپ مجازی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان گوش دادن به صداهای کیهانی

– امکان دسترسی به اطلاعات مفید از اجرام و سیارات آسمانی

– امکان مشاهده خصوصیات سیارات از روی تصاویر واقعی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Starry Night Pro.cover1  300x178 - دانلود Starry Night Pro Plus 8.0.2 - گشت و گذار مجازی در میان ستارگان و اجرام آسمانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.45 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR