دانلود AKVIS Frames 4.0 – اضافه کردن قاب و فریم به تصاویر

دانلود AKVIS Frames 4.0 - اضافه کردن قاب و فریم به تصاویر

 

دانلود AKVIS Frames

| اضافه کردن قاب و فریم به تصاویر |

 

AKVIS Frames 4.0 نام یک ابزار رایگان و قدرتمند در زمینه افکت‌گذاری و افزودن قاب به تصاویر جهت زیباسازی آن‌هاست. عکاسان و علاقه‌مندان به این حرفه، همواره به دنبال راه‌ و روش‌های جدید برای زیباسازی عکس‌ها هستند. بخش قالب توجهی از زحمات هنر یک عکاس، در حین ثبت تصویر خلاصه می‌شود. با پایان یافتن این بخش، مرحله دیگری به منظور ویرایش و بهینه‌سازی تصویر آغاز می‌شود. در این بین، نرم افزارهای رایانه‌ای نقش مهمی را برای ویرایش و بهینه‌سازی عکس‌ها بر عهده دارند. به عنوان یکی از همین ابزارها، نرم افزاری را به خدمت شما کاربران عزیز معرفی می‌کنیم که امکان افزودن قاب و فریم به تصاویر را برای شما فراهم می‌کند.

در صورتی که شما هم به دنبال یک ابزار ساده و در عین حال کاربردی برای ویرایش و اعمال تغییرات سریع بر روی عکس‌ها هستید، نرم افزار فعلی می‌تواند این وظیفه را به بهترین شکل ممکن بر عهده بگیرد. وجود ده‌ها فریم (قاب) مختلف در این نرم افزار، کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند متناسب با موضوع تصویر مدنظر خود، هر نوع قابی را انتخاب و سوژه را در درون آن جای دهند. با قرار دادن تصاویر خود در قاب‌های تعبیه شده در این نرم افزار می‌توانید عکس‌ها را با جلوه‌ای خاص و شکیل به حضور مخاطب رسانده و از تجربه کار با تصاویر در محیط این نرم افزار ساده لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار AKVIS Frames را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AKVIS Frames :

– پشتیبانی از شمار وسیعی از فرمت‌های گرافیکی

– امکان مدیریت مجموعه قاب‌ها در نرم افزار

– امکان به اشتراک‌گذاری سریع و آسان تصاویر

– مناسب برای کاربران مبتدی

– دارا بودن ده‌ها فریم و قاب مختلف برای زیباسازی تصاویر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AKVIS Frames.cover1  300x228 - دانلود AKVIS Frames 4.0 - اضافه کردن قاب و فریم به تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR