دانلود بازی Monster Truck Racing 3.4.256 – مسابقات ماشین های غول پیکر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Monster Truck Racing 0.0.5 - مسابقات ماشین های غول پیکر + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Monster Truck Racing برای اندروید

| بازی مسابقات ماشین های غول پیکر + دیتا + پول بی نهایت |

| بازی به صورت آنلاین و آفلاین |

 

Monster Truck Racing 3.4.256 نام یکی از جدیدترین بازی های سیستم عامل اندروید، از سوی استودیوی بازی سازی Reliance Big Entertainment است که چندی قبل در مارکت اندروید عرضه گردید و در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم گرفتیم آن را همراه با دیتا و نسخه مود شده در اختیار شما گیمرها قرار دهیم. بدون شک می توان بازی Monster Truck Racing را یکی از شاهکارهای اتومبیل رانی خودروهای غول پیکر به شمار آورد ! محیط گرافکی این بازی به شکل حیرت آوری نزدیک به واقعیت و تمامی حرکات و مانورهای خودروها مبتنی بر قوانین فیزیکی طراحی گردیده اند. لذت تجربه امکان رانندگی با خودروهایی هیولا مانند با چرخ هایی بسیار بزرگ و کمک فنر های فوق پیشرفته، برای بسیاری از دوست داران این سبک از بازی ها جذابیت خاصی دارد.

اکنون وقت آن است که پای خود را بر پدال گاز فشار دهید و خودروی خود را از مسیرهای مختلف هدایت کرده و با دوستان خود رقابت کنید. در این بازی فوق العاده، مجموعه متنوع از انواع خودروهای غول پیکر محبوب از جمله Ace High, Goliath, El Diablo, Predator, Rampage با بهترین دقت ممکن طراحی و آماده ی انتخاب هستند. چرخ های این خودروها به قدری بزرگ هستند که امکان تپه نوردی با آنان برای شما میسر است، پس خودتان را برای عبور از سخت ترین مسیرهای سراسر دنیا آماده کنید ! این بازی با دارا بودن قابلیت رقابت با دوستان به صورت آنلاین و امکانات شخصی سازی خودروها به شکلی جذاب، در همین مدت کوتاه طرفداران بسیاری پیدا کرده است، پیشنهاد می کنیم شما نیز به دنیای ماشین های غول پیکر بپیوندید ! هم اکنون می توانید بازی Monster Truck Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Monster Truck Racing1 150x84 - دانلود بازی Monster Truck Racing 3.4.256 - مسابقات ماشین های غول پیکر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Monster Truck Racing2 150x84 - دانلود بازی Monster Truck Racing 3.4.256 - مسابقات ماشین های غول پیکر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Monster Truck Racing3 150x84 - دانلود بازی Monster Truck Racing 3.4.256 - مسابقات ماشین های غول پیکر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Monster Truck Racing4 150x84 - دانلود بازی Monster Truck Racing 3.4.256 - مسابقات ماشین های غول پیکر برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40/176 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR