دانلود nanoCAD Pro 10.0.4447.1969 Build 4520 – ترسیم و مستندسازی نقشه‌های فنی

دانلود nanoCAD Pro 10.0.4447.1969 Build 4520 - ترسیم و مستندسازی نقشه‌های فنی

 

دانلود nanoCAD Pro

| ترسیم و مستندسازی نقشه‌های فنی |

 

nanoCAD Pro 10.0.4447.1969 Build 4520 نام یک نرم افزار جدید و تخصصی در زمینه ترسیم انواع طرح‌ها و مستندسازی آنان در محیطی زیبا، آشنا و کاربرپسند است. امروزه دیگر هیچ حرفه و شغلی، به صورت مستقل از نرم افزارهای رایانه‌ای کار نمی‌کند. به بیان دقیق‌تر، صاحبان کسب و کار، مدیران پروژه و یا افراد اهل فن ترجیح می‌دهند که برای اجرای وظایف و یا پروژه‌های کاری خود، از محصول نرم افزاری موجود و مخصوص برای آن کار استفاده کنند. استفاده از راهکار طراحی و مستندسازی بر روی کاغذ، از بهره‌وری چندان مناسبی برخوردار نیست؛ زیرا که نه تنها درصد خطای زیادی را به همراه دارد، بلکه زمان و هزینه گزافی را به خود اختصاص می‌دهد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، راهکاری قابل اطمینان و قدرتمند برای ترسیم نقشه‌های فنی در انواع زمینه‌ها و همچنین فراهم‌سازی امکانات کامل به منظور مستندسازی آنان است.

نرم افزار نانو کد (nanoCAD)، یک ابزار کاملا جدید با میزان بهره‌وری بسیار بالا در فرآیند مستندسازی، طراحی و ترسیم نقشه‌های فنی است. این ابزار به طور کامل از فرمت دی‌دبلیو‌جی (DWG) پشتیبانی کرده و شما را قادر می‌سازد تا بتوانید خروجی دیگر ابزارهای نقشه‌کشی و به خصوص محصولات اتودسک را در این برنامه نیز وارد نموده و بر روی آن کار کنید. طرز کار با این برنامه نیز بسیار ساده و آسان است و کاربران می‌توانند ضمن دسترسی به انواع ابزارهای کاربردی برای طراحی و ترسیم، نیاز خود برای انواع صنایع را پوشش دهند. هم اکنون می توانید نرم افزار nanoCAD Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار nanoCAD Pro :

– فراهم‌سازی یک محیط چندمنظوره برای ترسیم انواع نقشه‌ها در صنایع مختلف

– دارا بودن رابط گرافیکی منطبق با استانداردهای یک ابزار طراحی صنعتی

– پشتیبانی کامل از فرمت DWG

– دارا بودن اِی‌پی‌آی (API) زبان‌های #C++/C

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

nanoCAD Pro.cover1  300x184 - دانلود nanoCAD Pro 10.0.4447.1969 Build 4520 - ترسیم و مستندسازی نقشه‌های فنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 596 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR