دانلود Softany WordToHelp 3.299 – نرم افزار ساخت فایل‌های راهنما

دانلود Softany WordToHelp 3.204 - نرم افزار ساخت فایل‌های راهنما

 

دانلود Softany WordToHelp

| نرم افزار ساخت فایل‌های راهنما |

 

Softany WordToHelp 3.299 نام نرم افزاری است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در نهایت سادگی فایل‌های راهنمای محصولات نرم افزاری خود را بسازید. همانطور که می‌دانید، اکثر نرم افزارهای حرفه‌ای در ویندوز، مجهز به یک بخش جامع در رابطه با آموزش بخش‌های مختلف نرم افزار هستند که عموما در منویی تحت عنوان راهنما (Help) گنجانده شده است. به واسطه این دسته از فایل‌های راهنما، مخاطبین می‌توانند به شکل ساده‌تری با محصول ساخته شده توسط شما ارتباط برقرار کرده و شیوه صحیح کار با بخش‌های مختلف آن را فرا بگیرند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، ابزاری است که می‌تواند فایل‌های متنی آفیس ورد (Office Word) را به فایل راهنما در فرمت سی‌اچ‌ام (CHM) تبدیل کند.

با استفاده از این نرم افزار، شما کاربران می‌توانید به آسانی طرز کار با محصول نرم افزاری خود را در قالب اسناد ورد آماده کرده و باقی کارها را به این برنامه بسپارید. این نرم افزار می‌تواند ضمن دریافت فایل متنی شما، آن را به فرمت متنی مخصوص برای راهنمای نرم افزارها تبدیل کرده و یا اینکه نسخه اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) و پی‌دی‌اف (PDF) را از آن‌ها آماده کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Softany WordToHelp را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Softany WordToHelp :

– امکان تبدیل آسان و سریع سندهای متنی به فایل راهنما

– دارا بودن بیش از 20 تمپلیت از پیش آماده شده برای ساخت فایل‌های راهنما

– امکان وارد کردن فرمت سی‌اچ‌ام و تبدیل آن به فرمت ورد

– توانایی ویرایش گرافیکی فایل‌های راهنما

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و زیبا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Softany WordToHelp.cover1  300x234 - دانلود Softany WordToHelp 3.299 - نرم افزار ساخت فایل‌های راهنما

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR