دانلود بازی لانتوری (حدس کلمه آنلاین) 1.2.1 – چالش کلمات اصیل ایرانی برای اندروید

دانلود بازی لانتوری (حدس کلمه آنلاین) 1.2.1 - چالش کلمات اصیل ایرانی برای اندروید

 

دانلود بازی لانتوری (حدس کلمه آنلاین) برای اندروید

| بازی چالش کلمات اصیل ایرانی برای اندروید |

 

لانتوری (حدس کلمه آنلاین) 1.2.1 نام یک بازی ایرانی و اندروید جدید در سبک فکری از استودیوی بازی سازی AppH است. با رشد و پیشرفت تکنولوژی، بازی‌های دیجیتالی راه خود را به سمت دستگاه‌های موبایل باز کردند. امروزه به جرأت می‌توان گفت که تعدادی از عناوین بازی‌های اندروید و iOS، توان رقابت با بازی‌های مدرن کنسولی را نیز دارا هستند. در این بین، گروهی از توسعه‌دهندگان فارسی زبان نیز با به‌کارگیری جدیدترین استانداردها، عنواین مختلفی را عرضه کرده‌اند که در بسیاری از آن‌ها، حال و هوای اصیل ایرانی به چشم می‌خورد. بازی اندرویدی لانتوری، یکی از بازی‌های جدید در همین زمینه است که با دارا بودن صدها مرحله جذاب و پرهیجان، علاقه‌مندان به سری بازی‌های فکری را جذب خود می‌کند.

بازی اندرویدی لانتوری، دو حالت مختلف آفلاین و آنلاین را به پلیر پیشنهاد می‌کند که هریک در سبک و سیاق خاصی دنبال می‌شوند. در حالت آفلاین، صدها مرحله مختلف و ماجرایی در پیش روی شما گذاشته می‌شود که در هریک از آن‌ها، شما باید کلمه خاصی را حدس بزنید. در حالت آنلاین، شما در پیش روی حریفی واقعی از کشور ایران قرار می‌گیرید که در این چالش، باید سعی کنید که کلمات بیشتری را نسبت به حریف خود حدس بزنید. هم اکنون می توانید بازی لانتوری (حدس کلمه آنلاین) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی لانتوری (حدس کلمه آنلاین) :

– دارا بودن صدها مرحله پرهیجان و غیرتکراری در حالت بازی آفلاین

– امکان کسب جایزه و سکه با پشت سر گذاشتن هر مرحله

– صداپردازی بسیار زیبا و اصیل ایرانی

– امکان تجربه چالش آنلاین با دیگر بازیکنان

– کمک به تقویت هوش و حافظه

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Lantoori1 84x150 - دانلود بازی لانتوری (حدس کلمه آنلاین) 1.2.1 - چالش کلمات اصیل ایرانی برای اندروید Lantoori3 84x150 - دانلود بازی لانتوری (حدس کلمه آنلاین) 1.2.1 - چالش کلمات اصیل ایرانی برای اندروید Lantoori4 84x150 - دانلود بازی لانتوری (حدس کلمه آنلاین) 1.2.1 - چالش کلمات اصیل ایرانی برای اندروید Lantoori2 1 84x150 - دانلود بازی لانتوری (حدس کلمه آنلاین) 1.2.1 - چالش کلمات اصیل ایرانی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 21.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR