دانلود GEO-SLOPE Geo Studio 2021 R4 v11.3.2.23783 – نرم افزار مدل سازی ژئوتکنیک

دانلود Geo Studio 2018 9.0.3.15488 - مدل سازی ژئوتکنیک

 

دانلود Geo Studio

| مدل سازی ژئوتکنیک |

 

GEO-SLOPE Geo Studio 2021 R4 v11.3.2.23783 جدیدترین نسخه از نرم افزار مدل سازی ژئو تکنیک می باشد که جهت انجام محاسبات و آنالیز های موشکافانه اطلاعات تکنیکی مربوط به زمین می باشد. مکانیک خاک، مکانیک سنگ، منابع آب، لرزه‌ خیزی و زمین‌ شناسی مهندسی و زیست‌ محیطی از نمونه هایی می باشد که مهندسان عمران می توانند به وسیله این نرم افزار اقدام به انجام محاسبات مختلف بر روی آنها نمایند. در ادامه در این نرم افزار امکان محاسبه و ساخت مدل های مختلف حالت های زمین شامل پایداری شیب ها، نشست آب های زیر زمینی، انتقال املاح، جریان هوا و … را نیز دارد. در بخش آنالیز کاربران می توانند اقدام به آنالیز دقیق مشکلات تعاملی آب های زیر زمینی و هوای موجود در سنگ ها و خاک ها و همچنین آنالیز جریان محیط در سراسر سطح زمین را انجام دهند.

بخش تحلیل ها در این نرم افزار در پنج قسمت خلاصه می شود که این پنج قسمت شامل این موارد است: تحلیل های دینامیکی، تحلیل دینامیکی خاکریز ها و سد های خاکی، تحلیل تراوش تابع زمان سد ها، تحلیل تنش تغییر مکان سد های خاکی و تحلیل تنش. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Geo Studio 2018 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Geo Studio :

– SLOPE/W : تجزیه و تحلیل پایداری شیب

– SEEP/W : تجزیه و تحلیل نشست آب های زیر زمینی

– SIGMA/W : تجزیه و تحلیل فشار تغییر شکل

– QUAKE/W : تجزیه و تحلیل دینامیکی زلزله

– TEMP/W : تجزیه و تحلیل زمین گرمایی

– CTRAN/W : تجزیه و تحلیل انتقال املاح

– AIR/W : تجزیه و تحلیل جریان هوا

– VADOSE/W : تجزیه و تحلیل منظقه هوادار و پوشش خاک

– تحلیل پایداری سد خاکی با هسته رسی با در نظر گرفتن شرایط فشار آب حفره های هسته

– مدل سازی سد خاکی در نرم‌ افزار SLIDE و مقایسه نتایج

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Geo Studio 2018 9.0.3.15488 - مدل سازی ژئوتکنیک

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

OS:Microsoft® Windows® 11, Windows® 10, Windows® 8.1, Windows® 8, Windows® 7 SP1
CPU:Intel® Pentium® 4 or better, or AMD Opteron™ or Athlon™ 64 or better (GeoStudio is optimized for multi-core Intel processors.)
Space:1 GB hard disk space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 527 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR