دانلود Cisdem PDF Converter OCR 2.0.0 – نرم افزار استخراج متن از فایل‌های PDF

دانلود Cisdem PDF Converter OCR 2.0.0 - نرم افزار استخراج متن از فایل‌های PDF

 

دانلود Cisdem PDF Converter OCR

| نرم افزار استخراج متن از فایل‌های PDF |

 

Cisdem PDF Converter OCR 2.0.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قوی به منظور تشخیص و استخراج متن از فایل‌های PDF با امکان تبدیل کردن آن به MS Office, iWork و … است. با این برنامه، شما به سادگی می‌توانید PDFهای اسکن شده را به متون قابل انتخاب و یا فرمت‌های دیجیتالی دیگر تبدیل کنید. این نرم افزار، راهکاری را در دسترس شما می‌گذارد تا بتوانید از اسناد پی‌دی‌اف، خروجی‌های Word, PowerPoint, HTML, EPUB و … بگیرید. همانطور که می‌دانید، فرمت PDF این روزها به عنوان محبوب‌ترین فرمت‌ دیجیتالی موجود برای ارائه یا انتشار محتواهای متنی به شمار می‌رود. اینگونه اسناد، در زمینه‌های آموزشی، اداری، علمی و …کاربردی گسترده داشته و روز به روز هم به شمار اسناد به‌اشتراک گذاشته شده در این فرمت اضافه می‌شود.

مشکلی که در رابطه با این فرمت وجود دارد، این است که عمدتا نمی‌توان محتوای متنی موجود در فایل‌های PDF را به راحتی دیگر نرم افزارها کپی و یا استخراج کرد. در واقع اگر که قصد داشته باشید قسمتی از یک فایل PDF را جدا کرده و یا اینکه آن را به نرم افزار دیگری منتقل کنید، به روش معمول چنین امکانی فراهم نیست. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم که می‌توانید با استفاده از تکنولوژی OCR، متون موجود در اسناد را شناسایی کند و در صورت تمایل برای شما خروجی‌هایی در فرمت ورد، پاورپوینت و دیگر فرمت‌های متنی بگیرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Cisdem PDF Converter OCR را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Cisdem PDF Converter OCR :

– پشتیبانی از فرمت‌های Microsoft Office, iWork, Images, EPUB, HTML و …

– قابلیت تبدیل اسناد در همان شکل و ساختار اصلی

– توانایی تشخیص متن از روی عکس (OCR) برای PDFهای اسکن شده

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cisdem PDF Converter OCR.cover1  300x173 - دانلود Cisdem PDF Converter OCR 2.0.0 - نرم افزار استخراج متن از فایل‌های PDF Cisdem PDF Converter OCR.cover2  300x173 - دانلود Cisdem PDF Converter OCR 2.0.0 - نرم افزار استخراج متن از فایل‌های PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 165 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR