دانلود بازی Order of Battle World War II Allies Resurgent برای PC

دانلود بازی Order of Battle World War II Red Steel برای PC

 

دانلود بازی Order of Battle World War II برای کامپیوتر

| بازی نظم نبرد: جنگ جهانی دوم |

| نسخه PLAZA |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/09/08: نسخه کم‌حجم Order of Battle: World War II v9.0.6 + 16 DLCs – FitGirl اضافه شد…
بروزرسانی در تاریخ 1400/10/07: نسخه جدید Order of Battle World War II Allies Resurgent v9.0.7-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Order of Battle World War II Allies Resurgent بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2021 توسط The Artistocrats ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سری بازی‌‌های نظم نبرد در طول چند سال اخیر تقریبا به یک عنوان شناخته شده و پرطرفدار برای علاقه‌مندان به سری بازی‌های استراتژیک بدل شده است. نظم نبرد، روایتی جذاب و سرگرم کننده از نبردهای پرتنش جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد که در آن کشورهای مختلفی از جغرافیای جهان حضور دارند. در این نسخه از بازی، شما با مجموعه کامل DLCهایی هستید که تاکنون برای این بازی عرضه شده‌ و اکنون به طور یکجا در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

در روند داستانی این بازی، شما طی بازه زمانی جنگ جهانی دوم قرار است که نقش چشم‌گیر خود را در یک نبرد تاریخی به نمایش بگذارید. در هر نسخه از بازی، شما باید سناریوی خاصی از گوشه‌های جنگ جهانی دوم را به تصویر بکشید که خودتان نیز نقش مهمی را در آن ایفا خواهید کرد. به منظور رویارویی موثر بر نیروهای متفقین، لازم است که از تمامی منابع خود استفاده‌ای موثر کرده و با آغاز حملاتی غافل‌گیر کننده، کشورهای مقابل را در طول ماموریت‌های مختلف مغلوب سازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Order of Battle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Order of Battle World War II Sandstorm1 300x169 - دانلود بازی Order of Battle World War II Allies Resurgent برای PC Order of Battle World War II Sandstorm2 300x169 - دانلود بازی Order of Battle World War II Allies Resurgent برای PC

 

Order of Battle World War II Sandstorm3 300x169 - دانلود بازی Order of Battle World War II Allies Resurgent برای PC Order of Battle World War II Sandstorm4 300x169 - دانلود بازی Order of Battle World War II Allies Resurgent برای PC

 

تریلر بازی Order of Battle World War II :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

Based on Order.of.Battle.World.War.II.Allies.Resurgent-PLAZA ISO release: plaza-order.of.battle.world.war.ii.allies.resurgent.iso (1,719,304,192 bytes)
Game version: v9.0.6, 16 DLCs are included and activated
100% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation
NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
Significantly smaller archive size (compressed from 1.6 GB to 990 MB)
Installation takes ~7 minutes
After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
HDD space after installation: 2.9 GB
Language can be changed in game settings
At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack
Repack by FitGirl

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: Pentium 4 or Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 Mb DirectX 11 Video Card with Shader Model 2.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 4256 MB Available Space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.67/1.01 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR