دانلود Grapholite 4.0.1 + Portable – نرم افزار ترسیم فلوچارت و انواع دیاگرام

دانلود Grapholite 3.0.0 + Portable - نرم افزار ترسیم فلوچارت و انواع دیاگرام

 

دانلود Grapholite

| نرم افزار ترسیم فلوچارت و انواع دیاگرام |

 

Grapholite 4.0.1 + Portable نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند در زمینه ترسیم انواع فلوچارت و دیاگرام‌های گرافیکی است. توسط این نرم افزار، شما می‌توانید انواع نمودارهای گرافیکی خود را در محیطی زیبا و کاربرپسند ترسیم کرده و آنان را در ارائه‌های خود مورد استفاده قرار دهید. این برنامه را می‌توان برای ترسیم نمودارهای روند، طراحی نقشه‌های ساختمانی، ترسیم دیاگرام‌های UML، نمودارهای سازمانی، نقشه‌های ذهنی، طرح‌بندی وب‌سایت‌های اینترنتی و … مورد استفاده قرار داد.

بسیاری از افراد، تصور می‌کنند که تبلت‌ها تنها یک وسیله مدرن برای بازی‌های همراه هستند. اما با استفاده از این برنامه، تبلت‌ها به یک ابزار پیشرفته برای کارهای طراحی به شمار خواهند رفت. این نرم افزار از صفحه نمایش‌های لمسی پشتیبانی کامل دارد و شما به آسانی می‌توانید نمودارهای مورد نظر خود را ترسیم کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Grapholite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Grapholite :

– امکان ترسیم آسان انواع دیاگرام و ویرایش اشکال هندسی در آنان

– مناسب برای ترسیم فلوچارت و انواع دیاگرام و نمودارها

– امکان ترسیم نمودارهای UML و روابط میان آنان

– مناسب برای ترسیم نقشه‌های ذهنی

– قابلیت کاربرد ساده

– امکان ترسیم نقشه‌های ساختمانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR