دانلود FastKeys Pro 5.04 – نرم افزار تایپ سریع و ساخت کلید های میانبر

دانلود FastKeys Pro 5.04 - نرم افزار تایپ سریع و ساخت کلید های میانبر

 

دانلود FastKeys

| نرم افزار تایپ سریع و ساخت کلید های میانبر |

 

FastKeys Pro 5.04 یک راه حل حرفه ای برای تایپ سریع و ساخت کلید های میانبر جهت دسترسی به قسمت های مختلف ویندوز برای کاربران خانگی، تیم های مختلف، کادر پزشکی، نمایندگی خدمات مشتری، ناشران، گیک ها و… است. با استفاده از این برنامه می توانید مخفف متن های متداول را ثبت کنید تا حین کار با تایپ آن مخفف، جمله کامل ثبت شود و به این شکل سرعت تایپ خود را چندین برابر کنید، برای شروع هر فعالیت یا برنامه ای در رایانه خود، یک کلید های میانبر کاملا قابل تنظیم ایجاد کنید (به عنوان مثال با 3 بار فشار دادن کلید C، به ماشین حساب ویندوز دسترسی پیدا کنید)، با استفاده از حرکات ماوس، کار های مختلف را انجام دهید (یک دست را روی ماوس نگه دارید و با یک حرکت سریع هر چیزی را به شکل خودکار انجام دهید)، ضربات کلید های کیبورد و اقدامات ماوس را برای یادگیری رایانه جهت انجام خودکار وظایف ضبط کنید، همه مواردی را که در کلیپ بورد خود کپی می کنید ردیابی و براساس تاریخ خیلی سریع به آن ها دسترسی پیدا کنید.

FastKeys علاوه بر افزایش سرعت تایپ و تعریف کلید های میانبر مختلف می تواند اشتباهات تایپی و غلط های املایی شما را خیلی سریع و البته دقیق اصلاح کند، به این شکل با نصب و پیکربندی این برنامه می توانید سرعت انجام کار های روزانه خود را به شکل چشم گیری افزایش دهید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی برنامه FastKeys:

– افزایش سرعت تایپ
– امکان مشخص کردن کلید های میانبر
– قابلیت استفاده برای تمام برنامه های ویندوز
– تصحیح غلط های املایی
– حجم بسیار کم، استفاده بسیار کم از حافظه Ram و کاملا ایمن
– الگو های متن قابل تنظیم
– وجود بیش از 500 دستور آماده به کار برای خودکار کردن هر چیزی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود FastKeys Pro 5.04 - نرم افزار تایپ سریع و ساخت کلید های میانبر



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– از کد فعال سازی که در فایل Key.txt (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) قرار دارد برای فعال کردن برنامه استفاده کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR