دانلود HKBoot 2017 – دیسک لایو ویندوز و ابزارهای کاربردی بوت

دانلود HKBoot 2017 - دیسک زنده سیستم عامل ویندوز و ابزارهای مفید

 

دانلود HKBoot 2017

| دیسک لایو ویندوز و ابزارهای کاربردی بوت |

 

HKBoot 2017 نام یک دیسک زنده جدید از سیستم عامل ویندوز همراه با مجموعه‌ای از ابزارهای مفید است. شما می‌توانید این دیسک زنده را به آسانی بر روی دیسک‌های USB نصب کرده و بر روی انواع سیستم‌های کامپیوتری، ان را بارگذاری کنید. در مواقع و سناریوهای مختلف، دیسک‌های زنده کاربرد ویژه‌ای را ایفا می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به عیب‌یابی و یا تعمیر خطاهای موجود در سیستم اشاره کرد. در چنین مواقعی، یک نسخه قابل حمل و از پیش نصب شده بر روی فلش مموری، می‌تواند امکان تعمیر و بازیابی اطلاعات را در سیستم به خوبی انجام دهد.

این دیسک زنده، شامل سیستم‌عامل‌های مختلفی از قبیل ویندوز 8 و ویندوز 10 به صورت از پیش نصب شده است که تمامی ابزارهای آن، به نسخه 2017 به روز رسانی شده‌اند. به طور کلی، این مجموعه شامل چندین نسخه مختلف از سیستم عامل ویندوز به صورت بوتیبل و ابزارهایی از قبیل آنتی‌ویروس، نرم افزار پارتیشن‌بندی هارد دیسک و … است که از آنان می‌توانید نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار HKBoot را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های HKBoot 2017 :

– دارا بودن سیستم‌ عامل‌های Windows NT 6x, Windows 8 x86/x64, Windows 10 Live USB x86/x64

– امکان بهره‌گیری از انواع نرم افزار ضدویروس و ترمیم و بازیابی سیستم

– دارا بودن ابزار پیشرفته پارتیشن‌بندی هارد دیسک

– امکان رایت در دیسک‌های CD/DVD/USB

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.29 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR