دانلود Microsys Smarter Battery 5.0 – نرم افزار نظارت بر باتری لپ تاپ

دانلود Microsys Smarter Battery 5.0 - نرم افزار نظارت بر باتری لپ تاپ

 

دانلود Microsys Smarter Battery

| نرم افزار نظارت بر باتری لپ تاپ |

 

Microsys Smarter Battery 5.0 نام نرم افزاری مفید و کاربردی به منظور نظارت بر باتری لپ‌تاپ و کامپیوترهای قابل حمل است. به کمک این برنامه شما می‌توانید مصرف انرژی در کامپیوترهای ویندوزی خود را کاهش داده و با این کار بر طول عمر باتری لپ‌ تاپ یا تبلت خود بیفزایید. این نرم افزار جزئیات بسیار دقیقی از پارامترهای مختلف باتری را برای شما به نمایش می‌گذارد تا به کمک آنان بتوانید یک برآورد کلی از وضعیت سلامت باتری دستگاه خود مطلع شوید. این برنامه با بررسی دقیق باتری لپ تاپ یا تبلت‌های ویندوز، برآوردی نسبی از مدت زمان باقی مانده تا اتمام شارژ را به نمایش می‌گذارد تا بتوانید فعالیت‌های خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

رابط کاربری بسیار زیبای این نرم افزار کاربر را قادر می‌سازد جزئیات مناسبی از باتری سیستم خود را در طول یک دوره 16 ساعته زیر نظر بگیرند. علاوه بر این‌ها، نرم افزار مذکور قادر است نمودارهایی دقیق از دوره‌های شارژ و یا اتمام شارژ باتری را برای شما به نمایش بگذارد تا به درک درستی از وضعیت عملکرد باتری خود دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Microsys Smarter Battery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsys Smarter Battery :

– ساپورت همزمان 4 باتری

– بهینه‌سازی برای لپ‌تاپ و تبلت‌های ویندوز 8 و ویندوز 10

– رابط کاربری بسیار زیبا

– بررسی دقیق دوره‌های شارژ و تخلیه باتری

– امکان کنترل روشنایی صفحه نمایش

– نمایش وضعیت عمر باتری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.86 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR