دانلود بازی Zombie Gunship Survival 1.5.14 – نبرد با زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Gunship Survival 1.1.14 - نبرد با زامبی ها برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Zombie Gunship Survival برای اندروید

| بازی نبرد با زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

| آنلاین |

 

Zombie Gunship Survival 1.5.14 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی FlareGames است. اگر شما نیز از علاقمندان به نابود کردن زامبی‌ها باشید، بازی Zombie Gunship Survival می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند. ویروس زامبی در جهان منتشر شده و سیل عظیمی از انسان‌ها را به خود مبتلا ساخته است. در این جهان آخرالزمانی، انسان‌ها بر علیه یکدیگر برخواسته و بعد از مرگ دوباره برمی‌خیزند تا کابوسی ترسناک را به نمایش بگذارند. اکنون شما به عنوان یکی از بهترین اسلحه‌داران، موظف هستید در برابر این امواج از حملات زامبی‌ها ایستادگی کنید.

وظیفه شما محافظت از انسان‌ها و جوامع آنان است. اما به علت وجود خطرهای بسیار در رویارویی نفر به نفر، شما و گروهی از همراهان از آسمان بر زامبی‌ها آتش خواهید افکند. پس اسلحه خود را آماده کنید و سوار بر هلیکوپتر از آسمان زامبی‌ها را نشانه‌گیری کنید و آنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Gunship Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Gunship Survival :

– امکان نابودسازی زامبی‌ها در چندین سناریوی مختلف

– امکان آنلاک کردن مجموعه‌ای از اسلحه‌های جدید

– قابلیت دفاع از پایگاه‌های نظامی در برابر زامبی‌ها

– امکان شلیک از آسمان به سمت زامبی‌ها

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Gunship Survival1 150x84 - دانلود بازی Zombie Gunship Survival 1.5.14 - نبرد با زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Zombie Gunship Survival2 150x84 - دانلود بازی Zombie Gunship Survival 1.5.14 - نبرد با زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Zombie Gunship Survival3 150x84 - دانلود بازی Zombie Gunship Survival 1.5.14 - نبرد با زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Zombie Gunship Survival4 150x84 - دانلود بازی Zombie Gunship Survival 1.5.14 - نبرد با زامبی ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/data در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر data وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به data تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44/47/343 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR