دانلود برنامه شهید مصطفی برای اندروید

دانلود برنامه شهید مصطفی برای اندروید

 

دانلود برنامه شهید مصطفی احمدی روشن اندروید

 

شهید مصطفی نام برنامه ای است که به تازگی برای اندروید منتشر گردیده است . این برنامه که برنامه ای بسیار ساده و قابل استفاده همگانی می باشد در مورد زندگی نامه و شرح حال شهید دانشمند هسته ای ، شهید مصطفی احمدی روشن ساخته شده است . شهید مصطفی احمدی روشن از دانشمندان و متخصصین انرژی هسته ای می باشد که بدون شک تمامی مردم ایران ایشان را می شناسند به او افتخار می کنند .

برنامه شهید مصطفی دارای 10 قسمت مختلف و متنوع می باشد که به معرفی این شهید بلند مدتبه می پردازد . این برنامه به معرفی مختصر شهید مصطفی احمدی روشن می پردازد که به عنوان الگویی برای نسل جوان می باشد و نشانه از شهدای بیشمار ایران در صحنه ها و اتفاقات مختلف تاریخی که با خون خود راهی را روشن کرده اند . اگر شما هم می خواهید اطلاعاتتان در مورد این شهید والامقام را افزایش دهید هم اکنون می توانید برنامه شهید مصطفی را برای اندروید دانلود فرمایید .

 

 

 

تصاویری از محیط برنامه :

ir.meysamd.shahidmostafa1 ir.meysamd.shahidmostafa2 ir.meysamd.shahidmostafa3



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : apk اندروید 2.2 و بالاتر
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR