دانلود Flip PDF Professional 2.4.9.43 – ساخت کتاب های الکترونیکی

دانلود Flip PDF Corporate Edition 2.4.7.0 - ساخت کتاب های الکترونیکی

 

دانلود Flip PDF

| نرم افزار ساخت کتاب های الکترونیکی |

 

Flip PDF Corporate Edition 2.4.9.41 / Professional 2.4.9.43 نام نرم افزاری شناخته شده و قدرتمند، در زمینه ساخت کتاب های الکترونیکی است. فلیپ پی دی اف به شما این امکان را می دهد که فایل های PDF را به صورت تکی یا دسته جمعی تبدیل کنید و فایل های چند رسانه ای، سبد خرید، رمزهای عبور قدرتمند و … را بر روی اسناد خود قرار دهید. همچنین شما به سادگی می توانید از سند مورد نظر خود در انواع فرمت های HTML, EXE, ZIP, Mac App, FBR, CD یا … خروجی بگیرید. از فلیپ پی دی اف می توانید برای ساخت ارائه های تجاری، مجلات، روزنامه ها، کتاب های تاریخی، بروشور های تبلیغاتی، کاتالوگ ها و ... استفاده کنید. تصور کنید که یک کتاب الکترونیکی داشته باشید که همانند یک کتاب فیزیکی، می توانید صفحات آن را ورق بزنید و از افکت های جذاب آن لذت ببرید !

این نرم افزار مجموعه ای بسیار حرفه ای از انواع قالب ها را در خود جای داده تا شما بتوانید در طراحی های خود از آنان بهره ببرید. تعداد 400 پوسته گوناگون در این برنامه وجود دارند که می توانند الهام دهنده ی آغاز کار شما باشند، به کمک Flip PDF شما می توانید انواع مختلفی از فایل های مالتی مدیا از جمله : متن، شکل، لینک، صدا، ویدئو، ویدیوهای یوتیوب، ویدیوهای Vimeo، دکمه، تصویر، انیمیشن فلش و … را در سند خود وارد کنید.هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Flip PDF Corporate Edition را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Flip PDF Corporate Edition :

– امکان تبدیل یک فایل PDF به فلیپ پی دی اف، با کمک ادوبی فلش و HTML5 در زمانی کوتاه

– سازگاری کامل با اجرا در تمامی دستگاه ها

– امکان اشتراک گذاری آسان در فضای وب، ایمیل، رایت در انواع دیسک ها و یا انتقال به سرورهای FTP

– دارا بودن بک گراندهای متنوع، پلاگین ها و پوسته های مختلف

– امکان اضافه کردن هایپرلینک به متون

– امکان اضافه کردن راهنمای صوتی زیبا همراه با انیمیشن دلخواه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 183 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR