دانلود Goodsync Enterprise 11.6.7.7 – نرم افزار پشتیبان گیری و هماهنگ سازی فایل ها

دانلود Goodsync Enterprise 11.6.7.7 - نرم افزار پشتیبان گیری و هماهنگ سازی فایل ها

دانلود GoodSync Enterprise

نرم افزار هماهنگ سازی و پشتیبان گیری فایل ها

 

Goodsync Enterprise 11.6.7.7 یک نرم افزار پشتیبانی گیری آسان و هماهنگ سازی فایل ها میباشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک به آنالیز, هماهنگ سازی, و بک آپ گیری از ایمیل و عکس های خانوادگی, مخاطبین, آهنگ ها, اسناد مالی و دیگر فایل های مهم می پردازد.  نرم افزار GoodSync از تمامی دستگاه های دیجیتالی مثل PC, لپ تاپ, درایورهای خارجی, دستگاه های ویندوز فون, سرورهای کنترل از راه دور,FTP و SFTP پشتیبانی می کند.

این برنامه با رابط کاربری آسان قابلیت هماهنگ سازی فایل های مشابه و رمزی را دارا میباشد. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم هماهنگ سازی نوآورانه اقدام به عملیات پشتیبان گیری و هماهنگ سازی فایل ها می پردازد. هم اکنون می توانید نرم افزار GoodSync را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار GoodSync Enterprise:

هماهنگ سازی دوطرفه برای جلوگیری از, از دست رفتن داده ها

– هماهنگ سازی یک سویه برای تهیه پشتیبان

– هماهنگ سازی پوشه ها

– هماهنگ با گوشی های هوشمند و PDA

– اتوماسیون انعطاف پذیر و همگام سازی آسان

– پشتیبان گیری از شبکه ها

– قابلیت هماهنگ سازی سرورهای FTP

– و…

 



مهرگان آی‌تی


Goodsync Enterprise

GoodSync is an easy and reliable file backup and file synchronization software. It automatically analyzes, synchronizes, and backs up your emails, precious family photos, contacts, MP3s, financial documents, and other important files locally – between desktops, laptops, servers, external drives, and Windows Mobile devices, as well as remotely through FTP , SFTP, WebDAV, and more

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید اما اجرا نکنید
– سرویس GoodSync را متوقف کنید (دستور “net stop GsServer” را در CMD وارد کنید)
– فایل GsAcct.tic (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در آدرس زیر کپی کنید
%LocalAppData%->GoodSync
– با توجه به نوع ویندوزتان یکی از فایل های Patch x64 یا Patch x86 (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR