دانلود NETGATE Amiti Antivirus 2020.25.0.800 x86/x64 – آنتی ویروس قدرتمند

دانلود NETGATE Amiti Antivirus 23.0.105.0 x86/x64 - آنتی ویروس قدرتمند

 

دانلود NETGATE Amiti Antivirus

| نرم افزار آنتی ویروس قدرتمند |

 

NETGATE Amiti Antivirus 2020.25.0.800 x86/x64 نام یک نرم افزار ضدویروس جدید ، از سوی کمپانی NETGATE است که به تازگی مخصوص کاربران سیستم عامل ویندوز عرضه گردیده است. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و دستگاه های قابل حمل ، امکان نفوذ بدافزارها ، تروجان ها و فایل های مخرب به سیستم های کامپیوتری به شدت افزایش پیدا کرده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یکی از بهترین راهکارها به منظور مقابله با انواع تهدیدات کامپیوتری در خدمت شما عزیزان هستیم.

NETGATE Amiti Antivirus روشی مؤثر ، مفید و بسیار اسان برای محافظت از سیستم کامپیوتری در برابر خطرات است ، این نرم افزار قادر است امنیتی مثال زدنی را برای کامپیوتر شما در مقابله با انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و ابزارهای مخرب پدید آورد. این نرم افزار با نظارت مستقیم بر حافظه کامپیوتر ، جلوی فعالیت انواع پراسس های مشکوک را می گیرد و با اسکن های زمان بندی شده و اتوماتیک ، تمامی تهدیدات را خنثی می سازد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار NETGATE Amiti Antivirus را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار NETGATE Amiti Antivirus :

– دارا بودن ابزارهای مانیتورینگ دائم پراسس های مموری

– امکان انجام اسکن های زمان بندی شده

– دارا بودن امکان به روز رسانی های رایگان و اتوماتیک

– دارا بودن رابط کاربری زیبا با امکانات شخصی سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR