دانلود بازی سبقت (مسابقات آنلاین) – اتومبیل رانی پر هیجان برای اندروید

دانلود بازی سبقت (مسابقات آنلاین) - اتومبیل رانی پر هیجان برای اندروید

 

دانلود بازی سبقت (مسابقات آنلاین) برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی پر هیجان برای اندروید |

 

سبقت (مسابقات آنلاین) نسخه 1.6 نام یک بازی جدید ایرانی ، در سبک سری بازی های درگ و مسابقه ای است که از سوی استودیوی بازی سازی پاپاتا به تازگی برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه شده است. در بازی سبقت ، شما این امکان را دارید که رقابت هایی آنلاین را در زمینه اتومبیل رانی با حریفان واقعی تجربه کنید ! بازی سبقت (مسابقات آنلاین) ، شما را در حال و هوایی کاملا ایرانی و وطنی قرار می دهد تا قادر باشید با انواع اتومبیل های داخلی همچون پرشیا ، سمند ، پژو 206 و … به مسابقه و رقابت با حریفان خود بپردازید. توجه داشته باشید که مسیر پیش رویتان جاده ای صاف و بی انتهاست و لازم است در زمان های مناسب گاز بدهید و هرگاه لازم بود ، دنده اتومبیل را نیز عوض کنید.

در این بازی ماشین های ایرانی و خارجی بسیاری مثل ژیان، پیکان، پراید، پژو 206، کیا اپتیما و پرادو شبیه سازی گردیده اند و شما را قادر می سازند به انتخاب خودتان ، در جاده ها با آنان به رقابت با حریفان خود بپردازید. در ابتدای بازی ، شما در گاراژ خود تنها یک خودروی ژیان دارید که رفته رفته می توانید با کسب پول و امتیاز بیشتر ، اقدام به ارتقای جعبه دنده ، شخصی سازی رنگ خودرو و … کرده و با قدرت بیشتری به رقابت با حریفان خود بپردازید. هم اکنون می توانید بازی سبقت (مسابقات آنلاین) را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sebghat1 Sebghat2 Sebghat3 Sebghat4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR