دانلود بازی Modern Strike Online 1.41.0 – تیراندازی مدرن برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Modern Strike Online 1.28.3 - تیراندازی مدرن برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Modern Strike Online برای اندروید

| بازی تیراندازی مدرن برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Modern Strike Online 1.41.0 نام یک بازی جدید در سبک اکشن و تیراندازی اول شخص ، مخصوص طرفداران این سبک از بازی ها در اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی است. اگر به خاطر داشته باشید ، رویای تجربه یک بازی در کنسول ها و دستگاه های کامپیوتری تا همین چند سال پیش ، یکی از لذت بخش ترین تفریح های بسیاری از ما بوده است. اینکه ساعاتی طولانی را صرف یک بازی محبوب همچون کانتر استریک می کردیم ، یکی از بهترین تفریح ها و اوقات فراغت مان به حساب می آید. کمتر کسی می توانست تصور کند که به زودی ، قادر باشیم یک بازی با کیفیتی بی نظیر و محیط گرافیکی 3 بعدی و خارق العاده را ، در گوشی تلفن همراهمان اجرا کنیم. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود ، با معرفی یکی از عناوین محبوب بازی های تراندازی اول شخص در سیستم عامل اندروید در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. همه چیز به اینجا ختم نمی شود ! شما در بازی پیش رویتان می توانید با رقیبان آنلاین خود به مبارزه و تیراندازی پرداخته و به بهترین ها در این حرفه تبدیل شوید.

اگر شما نیز از علاقمندان به بازی هایی با سبک کانتر تروریست (ضد تروریستی) هستید ، این بازی مأموریت ویژه ای را برای شما سراغ دارد ! سازندگان بازی Modern Strike Online شرایطی را محیا کرده اند که حتی افرادی با گوشی یا تبلت اندرویدی نسبتاً ضعیف نیز بتوانند در این رقابت ها شرکت کنند ، شما می توانید با شرکت در تیراندازی های چند نفره در رقابت های آنلاین ، به یکی از مردان ضدتروریستی حرفه ای تبدیل شوید. در این بازی تعداد 7 نقشه مختلف وجود دارد که در هریک از آنان می توانید با قلق گیر یمناسب دشمنان را در زمان مناسب غافلگیر کنید ، تعداد 25 نوع اسلحه مختلف از قبیل انواع سلاح های کمری ، مسلسل ها ، تک تیرانداز ها و … نیز برای شما تعبیه شده تا بتوانید تجربه استفاده از انواع آنان را در محیطی چشم گیر و خارق العاده داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Modern Strike Online را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Modern Strike Online1 Modern Strike Online2 Modern Strike Online3 Modern Strike Online4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 37/404 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR