دانلود PGWare PCMedik 8.3.7.2022 – بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم

دانلود PGWare PCMedik 8.5.24.2021 - بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم

 

دانلود PGWare PCMedik

| نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت سیستم |

 

PGWare PCMedik 8.3.7.2022 نرم افزاری جدید و کاربردی ، به منظور افزایش سرعت سیستم و بهینه سازی انجام فعالیت های مختلف در محیط سیستم عامل ویندوز است. همانگونه که می دانید ، پس از آنکه مدتی از نصب یک ویندوز جدید بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ می گیذرد ، رفته رفته سرعت سیستم رو به کاهش می رود. این مشکل می تواند دلایلی مختلف داشته باشد که از جمله آن می توان به پراسس های متعدد ، ردپای نرم افزارهای باقی مانده ، اشغال بودن بیش از اندازه ی فضای رم و… اشاره کرد.

توسط نرم افزار PCMedik ، شما می توانید تنها با یک کلیک ، سرعت سیستم را به حالت سابق بازگردانده و بهینه سازی فوق العاده ای را به اجرا درآورید. دیگر نیازی نیست برای بهبود عملکرد سیستم ، سیستم عامل خود را مجدد نصب کرده و دردسرهای نصب درایورها و نرم افزارهای جانبی را نیز تحمل کنید ! چرا که نرم افزار PGWare PCMedik  قادر است در زمانی کوتاه ، تمامی مشکلات و ایرادات دخیل در این ضعف عملکرد را برطرف نماید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PGWare PCMedik را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PGWare PCMedik :

– رفع مشکلات موجود در هنگام خاموش و یا روشن شدن سیستم

– تصحیح ارورهای رجیستری در ویندوز

– رفع مشکلات سیستم تنها با یک کلیک

– اسکن کامل فایل ها و کامپوننت های سیستم جهت تصحیح خطاها

– بهینه سازی عملکرد و اجرای اپلیکیشن های مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR