دانلود Dynamikode USB Security Suite 1.4 – افزایش امنیت دیسک های USB

دانلود Dynamikode USB Security Suite 1.4 - افزایش امنیت سیستم در برابر دیسک های USB

 

دانلود Dynamikode USB Security Suite

| نرم افزار افزایش امنیت سیستم در برابر دیسک های USB |

 

Dynamikode USB Security Suite 1.4 نام نرم افزاری جدید و حرفه ای ، در زمینه افزایش امنیت کاربران ، در حین کار با حافظه های فلش و USB است. دیسک های USB از قبیل فلش مموری ها ، مموری کارت ها و … ، امروزه کاربرد بسیاری دارند و در میان کاربران به خوبی محبوبیت پیدا کرده اند. اما آنان می توان به عنوان حامل هایی بسیار عالی و مناسب ، جهت انتقال انواع ویروس های کامپیوتری ، به لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی شما باشند. بسیاری از ویروس های کامپیوتری قادر هستند اطلاعات کامپیوتر شما را در معرض خطر قرار داده و یا با اهداف قبلی ، اقدام به دزدی اطلاعات شما نمایند.

نرم افزار قدرتمند Dynamikode USB Security Suite ، با هدف مبارزه با اینگونه تهدیدات ، می تواند پورت های USB شما را غیرفعال سازی کند ، فعالیت های دقیق انواع حافظه های فلش را کنترل کند و یا در صورت اتصال دیسک های آلوده به سیستم ، سریعاً نسبت به پاک سازی آنان اقدام نماید. یکی از ویروس هایی که در میان فلش مموری ها بسیار شایع است ، ویروس اتوران است. در صورتی که شما هم می خواهید یک بار برای همیشه از شر آن خلاص شوید ، پیشنهاد ما این است که با Dynamikode USB Security Suite ویروس اتوران و تمامی اثرات پس از آن را نابود کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Dynamikode USB Security Suite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Dynamikode USB Security Suite :

– جلوگیری از آلودگی سیستم های کامپیوتری به ویروس هایی که از طریق فلش مموری ها منتقل می شوند

– پاک سازی ویروس های اتوران از انواع دیسک ها

– مانیتورینگ کامل پورت های USB و فعالیت های دیسک های متصل به سیستم

– امکان غیرفعال سازی پورت های USB

– محافظت از فلش مموری ها ، مموری کارت ها و هارد های اکسترنال در برابر هجوم ویروس ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR