دانلود Microsoft Word 16.0.13231.20130 – نرم افزار رسمی ورد برای اندروید

دانلود Microsoft Word 16.0.4229.1007 - نرم افزار رسمی Word اندروید

 

دانلود Word برای اندروید

| نرم افزار رسمی آفیس ورد برای اندروید |

 

Microsoft Word 16.0.13231.20130 نام جدیدترین ورژن نرم افزار پردازشگر متن در اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی است. Microsoft Word نسخه واقعی از اپلیکیشن حرفه ای و بسیار پرطرفدار آفیس ورد برای دستگاه های اندرویدی است که با دارا بودن رابط کاربری بسیار آشنا و مشابه با نسخه های کامپیوتری ، امکان ایجاد اسناد حرفه ای ورد و یا ویرایش و مطالعه آنان را در اسمارت فون ها و تبلت های شما فراهم می کند. Word یک تجربه حرفه ای در ساخت و ویرایش سندهای اداری با پشتیبانی کامل از فرمت های Word 2003 ، 2007 ، 2010 ، 2013 و حتی 2016 است که می توانید تمامی اسناد و فعالیت های اداری خود را در اسمارت فون و یا تبلت خود در هر مکانی به همراه داشته باشید. شما می توانید در اپلیکیشن Work در دستگاه های اندرویدی خود تجربه تولید متون و قالب بندی آنان را در هرجا و مکان به همراه داشته باشید و با استفاده از فضای ابری ، تمامی فعالیت های خود را در انواع دستگاه ها و پلت فرم های یکسان سازی کنید.

Microsoft Word نسخه ای رایگان و در عین حال حرفه ای و کامل از اپلیکیشن رسمی کمپانی مایکروسافت متناسب با عمل ساخت ، ویرایش و مشاهده سند های متنی در دستگاه های 10 اینچ و کوچک تر از آن تحت سیستم عامل اندروید است. شما در نسخه اندرویدی نرم افزار ورد آفیس با یک اپلیکیشن کاملا اشنا مناسب برای انجام کارهای اداری خود طرف هستید که می توانید تمامی فعالیت های نرم افزار کامپیوتری ورد نظیر تایپ حرفه ای متن ، اضافه کردن فرمول های ریاضی ، استفاده از نمودارها ، اشکال ، سرصفحه و پاصفحه ، حاشیه های متن و… را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. Microsoft Word اندرویدی متناسب با صفحه نمایشگر تاچ اسکرین شما طراحی شده و برای استفاده از آن هیچ نیازی به دستگاه های جانبی نظیر ماوس و کیبورد نیست ، بنابراین شما می توانید از تجربه ای جدید در استفاده از اپلیکیشن آفیس ورد با یک رابط کاربری متناسب با دستگاه های لمسی لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Word را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Word1 Word2 Word3

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– OS version: KitKat (4.4.X) or above (Android M is not yet supported)
– 1 GB RAM or above

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 72/76/78 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR