دانلود CopyQ 2.8.2 + Portable – نرم افزار مدیریت کلیپ بورد ویندوز

دانلود CopyQ 2.4.8 + Portable - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد ویندوز

 

دانلود CopyQ

| نرم افزار مدیریت کلیپ بورد |

 

CopyQ 2.8.2 نام نرم افزار جدید و بسیار جالبی است در زمینه مدیریت کلیپ بورد های شما در انواع سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس ! این نرم افزار امکانات جالبی را در زمینه ویرایش کلیپ بورد ها و تاریخچه ی محتوای آنان در اختیار شما قرار می دهد. محتوای کلیپ بورد ها توسط این نرم افزار قابل جستجو و قابل ویرایش بوده و فرمت های کنترلی و دستورات مربوط به تصاویر نیز توسط آن پشتیبانی می شوند. این نرم افزار قادر است انواع متن ها ، تصاویر و همچنین کدهای اچ تی ام ال را در همان قالب و فرمت نگهداری کند. در واقع نرم افزار CopyQ یک مانیتور دقیق برای کلیپ بورد رایانه است که می تواند محتوای ذخیره شده در آن را نگهداری کند. این نرم افزار دارای یک ادیتور متنی داخلی است که امکان ویرایش محتوا را فراهم می کند.

به کمک نرم افزار CopyQ به سادگی قادر هستید متون و یا فایل های کپی شده و نگهداری شده در کلیپ بورد را مشاهده و مدیریت کنید و در صورت لزوم آنان را حذف کنید. قابلیت استفاده از تب های مجزا برای نگهداری تاریخچه ی محتوای کپی و یا کات شده نیز یکی از امکانات کلیدی این نرم افزار به شمار می ورد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار CopyQ را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار CopyQ :

– نگهداری انواع متون ، تصاویر و کدها

– دارای امکان تغییر کامل رنگ ، فونت و…

– امکان ذخیره سازی آیتم ها در تب های جدید

– امکان جستجوی سریع در میان آیتم ها

– امکان مرتب سازی ، ویرایش و یا حذف آیتم ها

– امکان اضافه کردن Note به آیتم ها

– پشتیبانی از حالت نمای ویرایش پیرفته کدها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR