دانلود بازی کم حجم Stonerid برای PC

دانلود بازی کم حجم Stonerid برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Stonerid برای کامپیوتر

 

Stonerid یک بازی کم حجم جدید در سبک پلتفرمر است که در سال 2014 توسط Enitvare ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی های پلتفرمر یکی از آن دسته بازی هایی است که بیشتر گیمرها به آن علاقمند هستند و ما امروز تصمیم داریم تا بازی زیبای Stonerid را برایتان در سایت قرار دهیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. داستان بازی در کوه Atronast اتفاق میافتد و شما باید با پشت سر گذاشتن موانع مختلف به جست و جو یک ماده ی سمی بروید.

بازی Stonerid دارای گیم پلی خطی خوبی است و شما باید در مسیر خود از موانع مختلف عبور کنید. در این بازی بیش از 32 مرحله وجود دارد که در 5 جهان مختلف میتوانید به بازی بپردازید. شما در این بازی باید قهرمان سنگی خود را در هر مرحله به پیروزی برسانید. بازی از گرافیک بسیار خوبی برخوردار است. یکی از عواملی که باعث جذابیت این بازی شده است, موسیقی متن زیبا و دلنشین آن است. پس اگر به بازی های پلتفرمر علاقمند هستید هم اکنون می توانید بازی Stonerid را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Stonerid :

 

Stonerid-1 Stonerid-2 Stonerid-3 Stonerid-4

 

 

راهنمای نصب بازی :

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

note - دانلود بازی کم حجم Stonerid برای PC فرمت : EXE

chart pie - دانلود بازی کم حجم Stonerid برای PC حجم : 452 مگابایت

دانلود دانلود : دانلود بازی Stonerid

رمز رمز : www.yasdl.com

منبع منبع : یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR