دانلود بازی Race Master 3D – Car Racing 3.0.7 – چالش اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Race Master 3D - Car Racing 3.0.7 - چالش اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Race Master 3D – Car Racing برای اندروید

| بازی چالش اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Race Master 3D – Car Racing 3.0.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی SayGames Ltd است. به دنیای جذاب مسابقات اتومبیل‌رانی خوش آمدید! بازی که در آن شاهد رقابتی جذاب، نفس‌گیر و مهیج در بین اتومبیل‌هایی شیک و مدرن هستید. این بازی، یک تجربه اتومبیل‌رانی جذاب و هیجان‌انگیز به صورت سه‌بعدی برای شما به ارمغان می‌آورد و در آن شما شاهد مسابقاتی سریع، خشن و سرگرم‌کننده و دوشادوش حریفان هستید.

انشگت خود را آماده حرکت نگاه دارید؛ زیرا که در طول رقابت‌های بازی هیچ‌گاه نمی‌توانید پیچ و خم جاده‌ها را پیش‌بینی کنید. شما و رقبای‌تان در طول این مسابقات، چالش‌هایی پیچیده و دشوار را در مسیرهایی جذاب در پیش دارید و باید سعی کنید تا ضمن پشت سر گذاشتن آن‌ها، زودتر از آن‌ها به خط پایان برسید. به طور کلی در این بازی تعداد 33 مرحله جذاب و هیجان‌انگیز پیش روی شماست که می‌توانید با خودروی انتخابی‌تان از مسیرها و موانع مختلف حرکت کرده و از تجربه رقابت در محیط‌های متنوع بازی لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Race Master 3D – Car Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Race Master 3D – Car Racing :

– دارا بودن ده‌ها مرحله جذاب و هیجان‌انگیز

– امکان تجربه چالش و رقابت رانندگی بر روی سطوح مختلف

– دارا بودن 7 لوکیشن مختلف برای تجربه رانندگی و رقابت با حریفان

– امکان جمع‌آوری خودروها در گاراژ

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Race Master 3D 1 85x150 - دانلود بازی Race Master 3D - Car Racing 3.0.7 - چالش اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Race Master 3D 2 85x150 - دانلود بازی Race Master 3D - Car Racing 3.0.7 - چالش اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Race Master 3D 3 85x150 - دانلود بازی Race Master 3D - Car Racing 3.0.7 - چالش اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت Race Master 3D 4 85x150 - دانلود بازی Race Master 3D - Car Racing 3.0.7 - چالش اتومبیل‌رانی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 165/150 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR