دانلود DFX Audio Enhancer 12.023 – نرم افزار افزایش کیفیت موسیقی

دانلود DFX Audio Enhancer 11.200 - نرم افزار افزایش کیفیت موسیقی

 

دانلود DFX Audio Enhancer

نرم افزار افزایش کیفیت پخش موسیقی

 

DFX Audio Enhancer 12.023 نرم افزار حرفه ای و کارآمد است که به شما کمک می کند تا از کیفیت واقعی موزیک ها و فیلم های خود لذت ببرید . این نرم افزار کیفیت صدای موزیک ها ، ویدئوها ، بازی ها و … را به صورتی فوق العاده افزایش می دهد و قدرت خاصی به این صداها می بخشد . می توان گفت نرم افزار DFX Audio Enhancer در واقع پلاگینی ساده و کاربردیست که این امکان را برای شما فراهم می کند تا انواع فایلهای صوتی و تصویری را با کیفیتی باور نکردنی بر روی سیستم خود تجربه کنید .

این برنامه قابلیت های بی نظیر دیگری مانند پردازش اصوات به صورت 3D و تنظیمات Dynamic Boost را دارد که هر کردام از آن ها امکانات خاصی را برای بالابردن کیفیت نهایی فایلهای صوتی و تصویری ارائه میکنند . پردازش 3D این امکان را به شما می دهد تا به موسیقی به صورت 3 بعدی گوش فرا دهید و به وسیله ی تنظیمات Dynamic Boost می توانید بلندی صدا را بدون از دست دادن کیفیت ، تا 2 برابر قبل تقویت کنید . نرم افزار DFX Audio Enhancer مناسب برای دوست دارن موزیک ، ویدئو و گیمر های می باشد . پس اگر به کیفیت صدای خروجی از بلندگو های خود اهمیت میدهید ! دانلود DFX Audio Enhancer  نرم افزار افزایش کیفیت پخش موسیقی را از دست ندهید .

 

 

 

برخی از ویژگی های نرم افزار DFX Audio Enhancer :

–   پشتیبانی از صدای فراگیر و دالبی
–   جستجوی پیشرفته DSP بهبود صدا
–   رابط کاربر بسیار ساده و کاربرپسند
–   قابلیت پشتیبانی از تمام مدیا پلیرها با هر فرمتی
–   داشتن 10 باند تحلیل طیف های صوتی
–   بهینه سازی صدای بلندگوها و هدفون
–   ایستگاه از پیش تنظیم پشتیبان گیری و بازگردانی
–   قابلیت پردازش حالت های صوتی
–   امکان شخصی سازی نرم افزار با تغییر پوسته و …
–   صرفه جوئی در فضا با حالت واسط مینی
–   و …

 

 

 

 

 



مهرگان آی‌تی


DFX Audio Enhancer

DFX Audio Enhancer dramatically improves the sound quality of your favorite media players with 3D Surround, higher fidelity, booming bass and more, providing exceptional playback quality on your PC. The latest version includes a new Explore feature which provides you with quick access to music videos, song and more.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR