دانلود Free Video to JPG Converter 5.1.1.1103 Premium – نرم افزار تبدیل ویدیو به عکس

دانلود Free Video to JPG Converter 5.1.1.1103 Premium - نرم افزار تبدیل ویدیو به عکس

 

دانلود Free Video to JPG Converter

| نرم افزار تبدیل ویدیو به عکس |

 

Free Video to JPG Converter 5.1.1.1103 Premium نام یک اپلیکیشن جدید، قدرتمند و کاربردی است که با هدف فراهم‌سازی امکان تبدیل ویدیو به عکس طراحی شده و تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. اگر که می‌خواهید از لحظات مختلف یک فایل ویدیویی، اسکرین‌شات بگیرید، این نرم افزار می‌تواند چنین کاری را با دقت و جزئیات بالا برای شما به انجام برساند. این نرم افزار در واقع می‌تواند به صورت کاملا خودکار، تصاویر را از ویدیو کلیپ انتخابی شما استخراج کند و در نهایت آن را در فرمت گرافیکی انتخابی‌تان ذخیره کند. خصوصیت مهم این نرم افزار، انجام فرآیند ثبت اسکرین‌شات و عکس از فیلم‌ها در بازه‌های زمانی مختلف متناسب با نیاز کاربر به شکل تمام اتوماتیک است که می‌تواند تا حد زیادی در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.

فیلم‌های بسیاری وجود دارند که تمرکز آن‌ها حول محور تاثیر بصری آن‌ها بر عموم است و بنابراین، این دسته فیلم‌ها منابع بزرگی برای الهام‌بخشی هستند. اما از آنجا که چشمان شما برای دیدن همه‌ی چیزهایی که آن‌ها نمایش می‌دهند، باید خیلی سریع باشد، داشتن ابزاری که بتواند از لحظات مختلف فیلم عکس‌برداری کند، می‌تواند شما را به خوبی در این امر یاری کند. نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید با فراخوانی فایل ویدیویی مورد نظر خود در فرمت‌های AVI, MP4, MPG, WMV و …، از آن‌ها اسکرین‌شات‌هایی بگیرید و در مسیر انتخابی‌تان با فرمت JPG ذخیره کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Free Video to JPG Converter را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Free Video to JPG Converter :

– امکان ثبت عکس از محتوای فیلم‌ها

– پشتیبانی از ویدیوهای AVI, MP4, MPG, WMV و …

– امکان ثبت عکس در توالی‌های زمانی مختلف به انتخاب کاربر

– امکان ثبت خودکار عکس یا اسکرین‌شات از ویدیوها

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Free Video to JPG Converter.cover1  300x214 - دانلود Free Video to JPG Converter 5.1.1.1103 Premium - نرم افزار تبدیل ویدیو به عکس Free Video to JPG Converter.cover2  300x214 - دانلود Free Video to JPG Converter 5.1.1.1103 Premium - نرم افزار تبدیل ویدیو به عکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 41.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR