دانلود بازی Crash Bash کراش بش برای کامپیوتر

دانلود بازی Crash Bash کراش بش برای PC کامپیوتر

 

دانلود بازی Crash Bash برای کامپیوتر

 

Crash Bash امروز بازی کم حجم و فوق العاده مهیج کراش بش رو برای کامپیوتر آماده دانلود کردم. بدون شک افرادی که با کنسول پلی استیشن 1 بازی کرده اند سری بازی های فوق العاده جذاب و مهیج کراش Crash را به یاد دارند. بازی Crash Bash یکی از بازی های سبک سوم شخص و اکشن این بازی بوده است.

گیم‌پلی بازی کراش باش Crash Bash از تعداد زیادی بازی کوتاه تشکیل می‌شود که تا بازیکنان قادر باشند با انتخاب یکی از 8 شخصیت موجود، به انجام بازی بپردازند. همچنین بازی، دارای یک روند داستانی نیز بوده و بازیکنان با انجام مینی‌گیم‌ها، مراحل را پشت سر می‌گذارد. شما هم اکنون می توانید بازی کراش بش را ازسایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی Crash Bash:

–       ترکیبی از بازی هوشی و اکشن
–       مجموعه ای از حرکات سریع و پر جنب و جوش
–       محیط گرافیکی زیبا
–       پیشروی بازی به صورت مرحله به مرحله
–       داستان جالب و جذاب
–       قابل بازی با دسته و کیبورد
–       انجام بازی به صورت دو نفره
و …

Crash-Bash-Ball

 

Crash-Bast-Pogo-Painter

 

 

Crash-Bash-Egypt-580x422

 

 

 

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 126 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Crash Bash

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR