دانلود Avast Premium Security 24.2.6104 – بسته امنیتی اواست

دانلود Avast Premium Security 20.3.2405 (Build 20.3.5200) - بسته امنیتی اواست

 

دانلود Avast Premium Security

| بسته امنیتی اواست |

 

Avast Premium Security 24.2.6104 نام یک بسته امنیتی جدید و فوق قدرتمند برای کاربران حرفه‌ای است که با استفاده از آن شما به یک مجموعه فوق‌العاده برای محافظت از حریم خصوصی، امنیت اطلاعات و حفاظت از سیستم در برابر خطرات ویروس‌ها و … دسترسی دارید. این مجموعه جدید که به تازگی تحت عنوان یک بسته امنیتی جدید با قابلیت محافظت حرفه‌ای و آنلاین از تمامی دستگاه‌ها عرضه شده، اقدامی جدید در راستای حفاظت از حریم خصوصی کاربران و تامین امنیت رایانه‌ها و تجهیزات دنیای دیجیتال بر بستر ابر است که بدون نیاز به دریافت بروزرسانی‌ها می‌تواند عملکردی امن و کاملا حرفه‌ای را از خود به نمایش بگذارد. همانطور که می‌دانید، این روزه ابا توسعه و افزایش کاربران فضای مجازی و ورود افراد تازه‌وارد به دنیای وب، عرصه برای فعالیت مخرب هکرها و افراد سودجو مهیا شده تا بتوانند در این فضا به خرابکاری‌های سایبری بپردازند. ورود به چنین فضایی با استفاده از رایانه‌ و یا گوشی‌های موبایل فاقد ابزار امنیتی، تا حد بسیاری می‌تواند امنیت شما را در سایه تهدید هکرها و افراد سودجو قرار دهد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک بسته امنیتی جدید در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که به کمک آن تا حد زیادی می‌توانید احتمال وقوع هرگونه حمله و یا خطرات سایبری را به صفر برسانید.

این بسته امنیتی جدید که به تازگی از سوی شرکت امنیتی اواست عرضه شده، در واقع نسل تازه‌ای از ابزارهای امنیتی است که روانه بازار شده و سعی دارد به کمک یک راهکار جامع، امنیت تمامی دستگاه‌ها را به صورت یکپارچه تامین کند. نسل جدید این آنتی‌ویروس بر خلاف گذشته دیگر نیازی به بروزرسانی دائم ندارد و شما ضمن ارتباط گرفتن با سرور اصلی این شرکت امنیتی، همواره از تازه‌ترین بروزرسانی‌ها در ابر بهره‌مند بوده و می‌توانید سیستم‌ خود را از لحاظ هرگونه خطر امنیتی اسکن کنید. این بسته امنیتی قادر است انواع خطرات آنلاین، ابزارهای مخرب، صفحات آلوده به ویروس، باجگیرها و … را شناسایی کند و با تکنولوژی فوق پیشرفته خود هرگونه تهدید بالقوه را خنثی سازد. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که از کاربران همیشگی محصولات اواست بوده‌اید، همین حالا این بسته امنیتی فوق‌پیشرفته را دانلود و سیستم رایانه‌ای خود را به آن مجهز کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Avast Premium Security را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Avast Premium Security :

– امکان جلوگیری از فعالیت ویروس‌ها، ابزارهای جاسوسی و سایر تهدیدات سایبری

– امنیت فوق‌العاده در برابر تهدیدات بدافزارها

– شناسایی صفحات فیک و خنثی کردن حملات فیشینگ

– دور نگاه داشتن هکرها با سیستم با فایروال قوی

– جلوگیری از امکان جاسوسی از طریق وبکم

– امکان شناسایی نقاط ضعف شبکه بی‌سیم وای‌فای

– قابلیت حذف دائمی و غیرقابل ریکاوری اطلاعات

– آپدیت بلادرنگ از طریق سرورهای رسمی

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Avast Premium Security.cover1  300x200 - دانلود Avast Premium Security 24.2.6104 - بسته امنیتی اواست

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 655 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR