دانلود بازی Highway Crash Derby 1.8.0 – رانندگی در بزرگراه برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Highway Crash Derby 1.5.7 - رانندگی در بزرگراه برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Highway Crash Derby برای اندروید

| بازی رانندگی در بزرگراه برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Highway Crash Derby 1.8.0 نام یک بازی جدید در سبک سری بازی های اتومبیل رانی است که شما را برای به اجرا گذاشتن مهارت های رانندگی تان ، به بزرگراه های معروف از سرتاسر دنیا دعوت می کند. اتومبیل خود را بردارید و برای تجربه لذتی پر هیجان در بزرگراه خودتان را آماده کنید. مهم ترین مسئولیت شما در این بازی ، این است که تا جایی که می توانید ، بیشترین میزان آسیب را به سایر خودروها وارد کنید ! کمی دیوانگی به نظر می رسد ! اما اصل و اساس بازی Highway Crash Derby نیز بر همین اساس شکل می گیرد ، شما می بایست راننده ای خشن و ترسناک باشید که در بزرگراه با هیچ از خودروهای دیگر شوخی ندارد !

بازی را از یک بزرگراه پر ترافیک آغاز می کنید ، لازم است که با حرکت دادن اتومبیل به سمت چپ و راست ، از میان خودروها عبور کنید و پس از رسیدن به سرعت معقول ، یک تصادف بزرگ را در بزرگراه ایجاد کنید. در این بازی شما این امکان را دارید که اتومبیل خود را از میان 6 مدل مختلف انتخاب کنید و پس از آن برای نبردی بزرگ وارد بزرگراه شوید ، وجود ماشین های پلیس و کامیون هایی با تانکرهای قابل انفجار و ... نیز بر هیجان این بازی تأثیر ویژه ای خواهند داشت. هم اکنون می توانید بازی Highway Crash Derby را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

highway-crash-derby1 highway-crash-derby2 highway-crash-derby3 highway-crash-derby4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 45 + 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR