دانلود بازی کم حجم My Arctic Farm برای PC

دانلود بازی کم حجم My Arctic Farm برای PC

 

دانلود بازی My Arctic Farm برای کامپیوتر

 

My Arctic Farm بازی کم حجم جدیدی در سبک استراتژیک و مدیریتی می باشد که در سال 2015 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . آیا آمادگی لازم را برای مزرعه داری در قطب شمال با سرمای بیش از حد آن را دارید. در این مکان می بایستی با انجماد آب و هوا مبارزه کرده و تسلیم نشوید. بیش از 50 نوع حیوان را می توانید درا این منطقه پرورش داده و بوسیله آنها مزرعه زیبایی را بسازید. این بازی در واقع مدیریت زمان قدرتمندی را می طلبد که شما باید در انجام کارها در نظر داشته باشید تا دچار تلفات مالی و دامی نشوید.

می توانید با فروش تجهیزات جدید و ارتقا ساختمان های مزرعه در سودهی خود تاثیر مثبت داشته باشید. پنگوئن و خرس ها از جمله حیواناتی هستند که می توانید با پرورش آنها امتیازات زیادی را کسب کنید. هم اکنون می توانید بازی My Arctic Farm را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

My-Arctic-Farm My-Arctic-Farm

My-Arctic-Farm My-Arctic-Farm

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR