دانلود بازی Mind Unleashed برای PC

دانلود بازی Mind Unleashed برای PC

 

دانلود بازی Mind Unleashed برای کامپیوتر

| بازی رهایی ذهن |

| نسخه HI2U |

 

Mind Unleashed بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Frost Earth برای کامپیوتر عرضه شده است. Mind Unleashed یک بازی علمی و تخیلی است که مخصوص هدست های واقعیت مجازی توسعه داده شده است. اگر شما هم به دنبال بازی هایی سازگار با هدست های VR هستید ، در این مطلب از سایت یاس دانود ، یکی از جدیدترین عناوین سازگار با اینگونه هدست ها را برایتان آماده کرده ایم. در این بازی شما در نقش یک ربات نقش آفرینی می کنید که می خواهد هر طور شده از یک پایگاه نظامی جان سالم به در ببرد. این ایستگاه نظامی در دل یک کوه مستقر شده و بسیاری از دشمنان رباتیک اطراف شما را احاطه کرده اند ؛ به گونه ای که نجات از این محل کار چندان آسانی نخواهد بود !

سلاح های مورد نظر خود را انتخاب کنید و با آماده سازی قدرت های جنگی خود ، در زمان مناسب دشمنان را نابود کنید. در بازی Mind Unleashed ، تعداد 15 موج مختلف از دشمنان حضور دارند که رفته رفته قدرت تخریب ها و قدرت سلاح های آنان بیشتر و بیشتر می شود. هدف کلی از بازی غلبه بر 15 موج مختلف حملات رباتیک دشمن است تا در انتها به قدرتمندترین آنان برسید و با نابودسازی آن ، بازی را به پایان برسانید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mind Unleashed را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mind Unleashed1 Mind Unleashed2

 

Mind Unleashed3 Mind Unleashed4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Intel i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 660 (No VR) – Nvidia GTX 970 (VR) or AMD Equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 4.4 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 8.1
Processor: Intel i5-4590 equivalent or Greater
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 950 (No VR) – Nvidia GTX 980 (VR) or AMD Equivalent or Greater
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.3 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR