دانلود بازی Angry Birds Stella 1.1.4 برای اندروید + پول بی نهایت

دانلود بازی Angry Birds Stella 1.1.4 برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Angry Birds Stella برای اندروید

| نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین |

نسخه پول بی نهایت اضافه شد …

 

Angry Birds Stella 1.1.4 عنوان بازی جدیدی از سری بازی های محبوب انگری بردز می باشد. شخصیت های معروف بازی در این سری بسیار قوی تر از قبل شده اند و همچنین شکل و شمایل جدیدترین نیز گرفته اند. پرندگان خشمگین ما با همکاری همدیگر سعی دارند جزیره خود را از دست گیل پادشاه که درصدد تصرف جزیره است نجات دهند.

شیوه بازی همانند سری های قبل با تیرکمان معروف می چرخد و شامل 120 سطح مختلف بازی خواهد بود. شش شخصیت مختلف جدید نیز به بازی اضافه شده اند که جذابیت بیشتری را به بازی بخشیده اند. هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Stella را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 Angry Birds Stella Angry Birds Stella

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 4.0 و بالاتر
  • حجم : 46.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR