دانلود بازی Cut the Rope Magic 1.12.0 – برش طناب جادویی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Cut the Rope Magic 1.0.0 - برش طناب جادویی برای اندروید

 

دانلود بازی Cut the Rope Magic برای اندروید

| بازی برش طناب جادویی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Cut the Rope Magic 1.12.0 نام جدیدترین سری بازی محبوب “طناب را ببر” برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی شماست ! احتمالا شما هم با عنوان محبوب و بسیار پرطرفدار Cut The Rope آشنایی دارید ؛ عنوانی که تاکنون نسخه هایی متعدد از آن در دسترس کاربران قرار گرفته است ، آخرین نسخه این بازی Cut The Rope 2 بود که در میان کاربران سایت و کاربران سرتاسر جهان ، استقبالی بی نظیر را متوجه خود ساخت. اکنون همزمان با نزدیک شدن به سال ونوی میلادی ، سازندگان عنوان بازی محبوب Cut The Rope مجدداً دست به کار شده با عرضه نسخه ای جدید از این بازی کاربران را شگفت زده کرده اند ؛ این شما و این هم Cut the Rope Magic ! بازی محبوب Cut The Rope تاکنون بیش از 750 میلیون مرتبه دانلود شده و طرفداران فوق العاده گسترده ای را در انواع پلت فرم ها به سمت خود سوق داده است ، اما نسخه جدید این بازی با نام برش طناب جادویی ، یک داستان جدید و فوق العاده را به همراه دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

مطابق گذشته ، به Om Nom بپیوندید ! شخصیت دوست داشتنی و محبوب Cut The Rope را در بازی Cut the Rope Magic نیز دنبال کنید و از انیمیشن های جذاب و هیجان انگیز آن لذت ببرید. در نسخه جادویی بازی برش طناب ، شما می توانید هیولای کوچک داستان این بازی را با یک جادو به اشکالی مختلف تبدیل کرده و برای به دست آوردن آب نبات های دزدیده شده تلاش کنید. دنیایی گرافیکی و رنگارنگ با صداهای جذاب و قابلیت تبدیل Om Nom به 5 نوع موجود عجیب و غریب در طول مراحل بازی ، از مهم ترین تغییرات گیم پلی آن به شمار می آیند. این بازی در حال حاضر دارای 100 مرحله هیجان انگیز و بسیار زیبا است که می تواند تا مدت ها شما را با خود سرگرم کند ، منتظر آپدیت های جدیدتر آن باشید ! هم اکنون می توانید بازی Cut the Rope Magic را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cut the Rope Magic1 Cut the Rope Magic2 Cut the Rope Magic3 Cut the Rope Magic4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR