دانلود 3delite Picture File Browser 1.0.42.48 – نرم افزار جستجو و نمایش تصاویر

دانلود 3delite Picture File Browser 1.0.42.48 - نرم افزار جستجو و نمایش تصاویر

 

دانلود 3delite Picture File Browser

| نرم افزار جستجو و نمایش تصاویر |

 

3delite Picture File Browser 1.0.42.48 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور جستجو و نمایش تصاویر در ویندوز است که به کمک آن می‌توانید فایل عکس‌ها را در ویندوز مدیریت و با سهولت بیشتری به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که مشابه به عملکرد ویندوز اکسپلورر، تصاویر خود را در قالب تصاویر بندانگشتی ببینید و در صورت نیاز آن‌ها را نمایش دهید. این برنامه یکی از ساده‌ترین راهکارهای موجود برای مدیریت تصاویر است که با استفاده از آن، کاربر می‌تواند کلیه فرمت‌های گرافیکی رایج شامل JPG, PNG, BMP, TIFF و … را مدیریت کرده و در صورت نیاز آن‌ها را به صورت پشت سر هم نمایش دهد.

همانطور که می‌دانیم، به طور پیش‌فرض ویندوز اکسپلورر به قابلیتی مجهز شده که کاربر بتواند در همین محیط، انواع فرمت‌های صوتی، تصویری، گرافیکی و … را مدیریت کرده و در صورت امکان نمایش دهد. با این وجود، این ابزار به طور تخصصی برای پشتیبانی از تمامی فرمت‌ها طراحی نشده و می‌توان به عنوان یک ابزار جایگزین، نرم افزارهای دیگر را در این زمینه امتحان کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید به راجتی در بین تصاویر خود جستجو کرده و تصاویر را در هر فرمتی نمایش دهید. این ابزار با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در نهایت سهولت عکس‌ها را دسته‌بندی، مدیریت و جابه‌جا کرده و آن‌ها را به صورت پشت سر هم نمایش دهید و از آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 3delite Picture File Browser را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار 3delite Picture File Browser :

– امکان پیش‌نمایش در نمای بندانگشتی

– امکان نمایش تصاویر به صورت فول اسکرین در سیستم‌های چند مانیتوره

– امکان نمایش اطلاعات EXIF فایل‌ها

– قابلیت Copy/Cut تصاویر به سه مسیر پراستفاده

– قابلیت تغییر سایز و تبدیل فرمت تصاویر با قابلیت پشتیبانی از JPEG, PNG, TIFF, BMP و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

3delite Picture File Browser1 300x169 - دانلود 3delite Picture File Browser 1.0.42.48 - نرم افزار جستجو و نمایش تصاویر 3delite Picture File Browser2 300x169 - دانلود 3delite Picture File Browser 1.0.42.48 - نرم افزار جستجو و نمایش تصاویر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR