دانلود WizTorrent 1.23.0 – کلاینت رایگان دریافت فایل از تورنت

دانلود WizTorrent 1.23.0 - کلاینت رایگان دریافت فایل از تورنت

 

دانلود WizTorrent

| کلاینت رایگان دریافت فایل از تورنت |

 

WizTorrent 1.23.0 نام یک کلاینت جدید تورنت است که به طور رایگان در دسترس قرار گرفته تا کاربران بتوانند در محیطی زیبا و کاربرپسند، تورنت‌های مدنظر خود را دانلود و بدون هیچ تبلیغات مزاحمی،‌ از تجربه دانلود از تورنت لذت ببرند. این نرم افزار که ویز تورنت نام دارد، یک کلاینت جدید و رایگان برای شبکه تورنت است که یک سرچ انجین داخلی دارد و کاربر می‌تواند از طریق پروتکل‌های تورنت، فایل‌های دلخواه خود را جستجو و دانلود کند. ویز تورنت یک نرم افزار دانلود از تورنت است که امکان دریافت فایل‌های بزرگ با سرعتی بالا و امکانات کنترلی کامل را برای کاربران فراهم می‌کند. این نرم افزار از پروتکل BitTorrent برای انتقال فایل ها استفاده می‌کند که به امنیت و سرعت بیشتری در دانلود فایل‌های بزرگ کمک می‌کند.

یکی از ویژگی های برجسته این نرم افزار، پشتیبانی از چندین سورس دانلود و قابلیت توقف و شروع مجدد دانلود در صورت اتصال و قطعی اینترنت می‌باشد. همچنین این ابزار از امکان محدودسازی سرعت دانلود نیز پشتیبانی می‌کند. این نرم‌افزار، یک رابط کاربری کاربرپسند دارد و به آسانی قابل استفاده است؛ از این روی حتی مبتدیان نیز می‌توانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند. برای استفاده از این نرم‌افزار، کاربران می‌توانند لینک Magnet یا فایل تورنت را وارد کرده و بعد از آن فایل خود را دانلود کنند. اگر که شما نیز از طرفداران دانلود فایل از تورنت هستید، توصیه می‌کنیم این ابزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WizTorrent را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WizTorrent :

– امکان استریم تورنت‌ها به طور زنده حین دانلود

– امکان جستجوی فایل از طریق سرچ انجین موجود در برنامه

– عدم وجود تبلیغات، ترکر و یا ماینرهای ارز دیجیتال

– امکان تبدیل کردن فرمت‌های ویدیویی حین دانلود

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WizTorrent.cover1  300x169 - دانلود WizTorrent 1.23.0 - کلاینت رایگان دریافت فایل از تورنت WizTorrent.cover2  300x169 - دانلود WizTorrent 1.23.0 - کلاینت رایگان دریافت فایل از تورنت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 221 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR