دانلود WSA System Control 1.0.9 – مدیریت ویندوز ساب‌سیستم فور اندروید

دانلود WSA System Control 1.0.9 - مدیریت ویندوز ساب‌سیستم فور اندروید

 

دانلود WSA System Control

| مدیریت ویندوز ساب‌سیستم فور اندروید |

 

WSA System Control 1.0.9 نام یک ابزار جدید، کاربردی و سریع برای کنترل هرچه بهتر ویندوز ساب‌سیستم فور اندروید در سیستم‌عامل ویندوز است که به صورت رایگان و متن‌باز توسعه یافته و به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید این قابلیت جذاب و محبوب را در سیستم به خوبی کنترل کنید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید وضعیت WSA را در ویندوز ببینید و در صورت نیاز، ساب‌سیستم اندروید را استارت/استاپ کنید. این برنامه همچنین به شما امکانی می‌دهد که بتوانید WSA Settings, Android Settings, WSA Files را هم از طریق منوی راست کلیک در بخش System tray اجرا کنید.

همانطور که می‌دانیم، شرکت مایکروسافت به عنوان یکی از غول‌های دنیای تکنولوژی، همواره تلاش کرده تا با نوآوری‌های خود، کاربران را از نهایت فتاوری رو در محصولات خود بهره‌مند کنند. اما شرایط همیشه به خوبی پیش نرفته و نمونه بارز آن را می‌شد در سرنوشت ویندوز فون دید. با این حال، تجربیاتی که این شرکت کسب کرد، سرانجام پای اندروید را به ویندوز 11 باز کرد. اکنون با استفاده از WSA در ویندوز می‌توان کلیه اپ‌های اندروید را در ویندوز اجرا کرد. با توجه به اینکه ممکن است ویندوز 11 را در یک سیستم به نسبت قدیمی نصب کرده باشیم، استفاده از WSA ممکن است در پایان کار، همچنان پرفرمنس سیستم را در درگیر کرده باشد. در این مطلب، کنترل پنل مخصوصی را برای WSA آماده کرده‌ایم که از طریق آن به سرعت می‌توانید این امکان را فعال یا غیرفعال کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WSA System Control را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WSA System Control :

– امکان مانیتور کردن وضعیت Windows Subsytem for Android

– امکان استارت/استاپ کردن ساب‌سیستم فور اندروید

– دارا بودن کارکرد بسیار ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WSA System Control.cover1  300x232 - دانلود WSA System Control 1.0.9 - مدیریت ویندوز ساب‌سیستم فور اندروید WSA System Control.cover2  300x146 - دانلود WSA System Control 1.0.9 - مدیریت ویندوز ساب‌سیستم فور اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR