دانلود VideoProc Vlogger 1.4.0.0 – ساخت ویدیوهای ولاگ

دانلود VideoProc Vlogger 1.4.0.0 - ساخت ویدیوهای ولاگ

 

دانلود VideoProc Vlogger

| ساخت ویدیوهای ولاگ |

 

VideoProc Vlogger 1.4.0.0 نام یک ابزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه‌ی تولید ولاگ برای ولاگرها است. ویدیو بلاگ یا ویدیو لاگ که این روزها در فضای مجازی با عنوان مختصر ولاگ شناخته می‌شود، گونه‌ای از پست‌ها در فضای آنلاین نظیر اینستاگرام، یوتیوب و … هستند که رسانه‌ی اصلی آن ویدیوها هستند. شاید شما هم حین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی شخصی خود، انواع ولاگ‌ها را دیده‌اید؛ اما شاید هنوز با مفهوم آن به طور صحیح آشنایی ندارید. ولاگ را می‌توان یکی از بهترین روش‌های برقراری ارتباط با مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی به شمار آورد. ولاگ یک محتوای تصویری است که در اینگونه پست‌ها، افراد با ضبط ویدیوهایی از خود در خصوص موارد مختلفی صحبت و جزئیات را به تصویر می‌کشند. در ولاگ می‌توان در خصوص موضوعاتی مانند موسیقی، آموزش، گزارش سفر و … صحبت کرد.

یکی از بهترین راه‌های برقراری ارتباط با مخاطبان و دنبال‌کنندگان در فضای مجازی نوشتن است. اما اگر که اشتیاق چندانی برای نوشتن ندارید، بد نیست که به عنوان ولاگر فعالیت خود را شروع کنید. ولاگ‌ها در واقع ویدیوهایی هستند که این روزها در فضای مجازی بسیار ترند شده‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار تخصصی و حرفه‌ای را برای ولاگ ساختن به شما معرفی می‌کنیم که با آن می‌توانید ولاگ‌هایی با کیفیت در موضوعات دلخواه خود تولید و آن‌ها را در فضای مجازی با دوستان یا دنبال‌کنندگان خود به‌اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار VideoProc Vlogger را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار VideoProc Vlogger :

– امکان کنترل حرفه‌ای پخش فیلم

– دارا بودن 20 تنظیم از پیش آماده برای کنترل سرعت

– امکان ساخت ویدیوهای سرعتی مخصوص برای موضوعات ورزش، سفر و …

– امکان افزودن موشن افکت‌ به فیلم و ویدیوها

– امکان زوم کردن بر روی قسمتی از تصویر

– قابلیت تغییر نور و روشنایی در تصویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VideoProc Vlogger.cover1  300x177 - دانلود VideoProc Vlogger 1.4.0.0 - ساخت ویدیوهای ولاگ VideoProc Vlogger.cover2  300x161 - دانلود VideoProc Vlogger 1.4.0.0 - ساخت ویدیوهای ولاگ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 157 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR