دانلود JetBrains PyCharm Professional 2022.2 – برنامه نویسی پایتون

دانلود JetBrains PyCharm Professional 2016.3.2 - برنامه نویسی پایتون

 

دانلود JetBrains PyCharm

| برنامه نویسی پایتون |

 

JetBrains PyCharm Professional 2022.2 نام یک محیطت وسعه بسیار هوشمند، در زمینه برنامه نویسی پایتون است. محیط توسعه ای که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده ایم، به شما این قابلیت را می دهد که امکاناتی کاملا جدید در کدنویسی به زبان های Python, Django و زبان های برنامه نویسی تحت وب را تجربه کنید. IDE جدیدی که مخصوص برنامه نویسی پایتون برایتان تدارک دیده ایم، یکی از بهترین و محبوب ترین محیط های توسعه و کدنویسی است که از سوی JetBrains عرضه گردیده است. به طور کلی، محیط کدنویسی این نرم افزار، به طور کامل از سینتکس و های لایت کلمات کلیدی در زبان های برنامه نویسی Python, JavaScript, CoffeeScript, TypeScript, CSS پشتیبانی کامل دارد.

JetBrains PyCharm تمام ابزاری را که شما برای توسعه و کدنویسی به زبان پایتون نیاز داشته باشید را در یک مکان فراهم می کند، PyCharm همه چیز را در کدنویسی شما می داند، از این رو تنها کافیست یک حرف از کلمه مورد نظر را تایپ کنید تا ویژگی کامل کننده خودکار کد، کلمات پیشنهادی را به شما نمایش دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار JetBrains PyCharm را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار JetBrains PyCharm :

– توسعه حرفه ای کدهای پایتون و یا زبان های برنامه نویسی تحت وب

– تکمیل هوشمندانه کدها، بررسی و آنالیز کدنویسی همزمان با تایپ کردن، های لایت کردن ارورها، ری فکتورینگ خودکار کدها و ناوبری بسیار آسان در میان کدها

– پشتیبانی کامل از زبان های Python, Pycharm supports JavaScript, CoffeeScript, TypeScript, HTML/CSS, Cython, AngularJS, Node.js و سینتکس آنان

– پشتیبانی از فریمورکهای وب : Django, Flask, Google App Engine, Pyramid

– پشتیبانی از ابزارهای دیتابیس : Database Tools & SQL

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 494 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR