خطا در آپدیت ویندوز ؛ چگونه ارور Your Device Is Missing Important Security and Quality Fixes را رفع کنیم؟

خطا در آپدیت ویندوز ؛ چگونه ارور Your Device Is Missing Important Security and Quality Fixes را رفع کنیم؟

 

خطا در آپدیت ویندوز

| چگونه ارور Your Device Is Missing Important Security and Quality Fixes را رفع کنیم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که به کمک آن بتوانید از ارور معروف Your Device Is Missing Important Security and Quality Fixes در حین آپدیت یا بروزرسانی ویندوز عبور کنید. همانطور که می‌دانید، سیاست جدید مایکروسافت در سال‌های اخیر تغییر و تحول بسیاری داشته و حتی کاربرانی که نسخه‌های کرک شده از ویندوز را نصب می‌کنند هم می‌توانند آپدیت‌های جدید ویندوز را دریافت کنند. اما در برخی اوقات، ممکن است ارورهایی در حین بروزرسانی نمایش داده شود که در این مطلب، سعی داریم با نحوه برطرف کردن یکی از پرتکرارترین آن‌ها شما را آشنا کنیم.

اگر که شما هم در حین بروزرسانی ویندوز 10 یا ویندوز 11 با این ارور مواجه شده و به دنبال روش حل آن هستید، ما را در ادامه این آموزش مفید در ادامه مطلب همراهی بفرمایید.

 

 

 

1- استفاده از Windows Update Assistant

یکی از ساده‌ترین کارها برای حل این مشکل استفاده از Windows Update Assistant است. این در واقع ابزار رسمی مایکروسافت است که آخرین آپدیت‌ها را دریافت کرده و بر روی سیستم نصب می‌کند. تنها کافی‌ست به صفحه دانلود Windows Update Assistant مراجعه کرده و با کلیک بر روی Update Now، این ابزار را دانلود کنید.

WindowsErrorUpdate.cover1  300x175 - خطا در آپدیت ویندوز ؛ چگونه ارور Your Device Is Missing Important Security and Quality Fixes را رفع کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

بعد از دانلود این ابزار را اجرا و پس از نصب موارد ذکر شده، سیستم را ری‌استارت کنید. پس از آن، با مراجعه به بخش Settings > Update & Security > Windows Update می‌توانید بدون برخوردن با ارور فوق، ویندوز خود را آپدیت کنید.

 

2- حذف کردن Windows Update Cache

کلیدهای ترکیبی Win+R را بزنید و در پنجره Run، عبارت “services.msc” را تایپ کرده و اینتر را بزنید.

در لیست سرویس‌های نمایش داده، Windows Update را پیدا و با کلیک راست بر روی آن، گزینه Stop را کلیک کنید. این پنجره را باز نگه دارید تا کمی بعد‌تر به آن برگردیم.

WindowsErrorUpdate.cover2  300x172 - خطا در آپدیت ویندوز ؛ چگونه ارور Your Device Is Missing Important Security and Quality Fixes را رفع کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

حال در پنجره Run، این بار تایپ کنید: “C:\Windows\SoftwareDistribution” و اینتر را بزنید. در پنجره باز شده، تمامی فایل و فولدرهای مشاهده شده را حذف کنید.

WindowsErrorUpdate.cover3  300x212 - خطا در آپدیت ویندوز ؛ چگونه ارور Your Device Is Missing Important Security and Quality Fixes را رفع کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

اکنون مجددا از بخش سرویس‌های ویندوز، Windows Update را راست کلیک کرده و Start را کلیک کنید.

 

3- استفاده از Windows Update Troubleshooter

برای استفاده از این ابزار جهت عیب‌یابی و رفع خودکار مشکلات آپدیت ویندوز به بخش Settings > Update & Security > Troubleshoot > Additional Troubleshooters > Windows Update مراجعه و سپس Run the Troubleshooter را کلیک کنید. با گذشت چند دقیقه، این ابزار به طور خودکار مشکلات آپدیت ویندوز را برطرف خواهد کرد.

WindowsErrorUpdate.cover4  300x239 - خطا در آپدیت ویندوز ؛ چگونه ارور Your Device Is Missing Important Security and Quality Fixes را رفع کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

4- تعمیر فایل‌های سیستمی آسیب دیده

از منوی استارت CMD را تایپ و آن را به صورت Run as administrator اجرا کنید.

WindowsErrorUpdate.cover5  300x165 - خطا در آپدیت ویندوز ؛ چگونه ارور Your Device Is Missing Important Security and Quality Fixes را رفع کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

حال در پنجره باز شده، دستور زیر را وارد و اینتر را بزنید.

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth

WindowsErrorUpdate.cover6  300x124 - خطا در آپدیت ویندوز ؛ چگونه ارور Your Device Is Missing Important Security and Quality Fixes را رفع کنیم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 

پس از اتمام عملیات فوق، در آخر دستور زیر را نیز در همین پنجره وارد و اینتر را بزنید. بعد از یک بار راه‌اندازی مجدد، مشکل بروزرسانی ویندوز برطرف خواهد شد.

sfc /scannow

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR