دانلود PhotoBoost: Fastest Photo Editing 2.0.0 – نرم افزار ویرایش و بهینه‌سازی عکس

دانلود PhotoBoost: Fastest Photo Editing 2.0.0 - نرم افزار ویرایش و بهینه‌سازی عکس

 

دانلود PhotoBoost: Fastest Photo Editing

| نرم افزار ویرایش و بهینه‌سازی عکس |

 

PhotoBoost: Fastest Photo Editing 2.0.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و پرقدرت به منظور ویرایش عکس‌های دیجیتالی است که کلیه انتظارات شما از یک ابزار ادیت تصویر را برآورده می‌کند. آیا به دنبال ابزاری هستید که بتوانید با آن ویرایش‌های مورد نظر خود بر روی تصاویر را تنها با چند کلیک ساده انجام دهید؟ این ابزار به شما امکانی خواهد داد که بتوانید تنها در طول چند دقیقه، به نتایجی فوق‌العاده برسید و خلاقیت خود را در این زمینه به نمایش درآورید. این برنامه با دارا بودن ده‌ها قابلیت متعدد در زمینه‌ی انتخاب، ویرایش، تغییر رنگ‌، بهبود کیفیت و … برای تصاویر، یکی از سریع‌ترین ابزارها در این زمینه به شمار می‌رود.

همانطور که می‌دانیم، این روزها از ابزارهای ویرایش عکس به طرق مختلف استفاده می‌شود. از آتلیه‌های عکاسی گرفته تا افراد آماتور و علاقه‌مند به عکاسی؛ همه و همه با استفاده از ابزارهای مخصوصی عکس‌های خود را ویرایش و بهینه‌سازی می‌کنند. تا چند سال قبل، مناسب‌ترین ابزار موجود برای انجام ویرایش‌های حرفه‌ای بر روی عکس، ابزار فتوشاپ، لایت‌روم و … بود. با توجه به این که کار با این ابزارها تخصصی‌تر بوده و همه نمی‌توانند از آن استفاده کنند، ابزارهای ساده و کارآمدتری هم به ابزار عرضه شده‌اند که می‌توانند بسیاری از عملیات پیچیده‌ی ویرایش عکس را طی چند کلیک ساد هبه انجام برسانند. این ابزار، یکی از نرم افزارهای مشابه برای این کار است که به واسطه‌ی آن شما می‌توانید تنها با چند کلیک ساده، خلاقیت خود را به کار گرفته و نتایجی فوق‌العاده را از تصاویر خود تحویل بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PhotoBoost را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PhotoBoost: Fastest Photo Editing :

– امکان فراخوانی عکس، انتخاب و برش

– قابلیت چرخاندن، بریدن و تغییر سایز تصاویر

– امکان بهینه‌سازی عکس‌ها با اعمال افکت و فیلتر روی آن

– امکان بهینه‌سازی شرایط نور و روشنایی تصاویر

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PhotoBoost.cover1  300x169 - دانلود PhotoBoost: Fastest Photo Editing 2.0.0 - نرم افزار ویرایش و بهینه‌سازی عکس PhotoBoost.cover2  300x169 - دانلود PhotoBoost: Fastest Photo Editing 2.0.0 - نرم افزار ویرایش و بهینه‌سازی عکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 267 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR