دانلود SaveGame Backup Tool 1.0.0.17 – بکاپ گرفتن از سیو بازی‌ها

دانلود SaveGame Backup Tool 1.0.0.17 - بکاپ گرفتن از سیو بازی‌ها

 

دانلود SaveGame Backup Tool

| بکاپ گرفتن از سیو بازی‌ها |

 

SaveGame Backup Tool 1.0.0.17 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز است که برای بکاپ گرفتن از سیو بازی‌ها کاربرد دارد. با این برنامه، شما می‌توانید مسیر سیو یا ذخیره بازی‌های ویدیویی خود را به برنامه معرفی کنید و سپس با چند کلیک ساده، از آن بکاپ بگیرید. احتمالا برای شما هم پیش آمده که بخواهید ویندوز خود را دوباره نصب کرده و یا اینکه هارد درایو سیستم را ارتقا دهید و در این میان، نگران پاک شدن سیو بازی‌ها باشید. با این اتفاق، احتمالا مجبور هستید تمام بازی‌ها را از ابتدا شروع کنید و روند انجام آن‌ها تا جایی که سیو کرده‌اید به کلی از سیستم حذف خواهد شد. اگر به دنبال راهی برای بکاپ گرفتن از سیو بازی‌ها و امکان برگرداندن آن در زمان لازم هستید، ما برایتان یک ابزار رایگان جهت این کار را آماده کرده‌ایم.

این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به شکلی سریع و ساده از سیو بازی‌ها بکاپ بگیرید؛ حتی این امکان هم برای شما وجود دارد که بتوانید از سیو بازی‌های مهم خود به صورت خودکار بکاپ بگیرید تا حتی اگر این کار را فراموش کردید هم سیو بازی‌ها را از دست ندهید. این برنامه دارای یک کارکرد ساده و آسان است و کاربر با هر میزان آشنایی با مهارت کار با کامپیوتر می‌تواند از این ابزار نهایت استفاده را ببرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SaveGame Backup Tool را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SaveGame Backup Tool :

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– امکان بکاپ گرفتن از سیو بازی‌ها

– قابلیت بکاپ ‌گیری خودکار

– سازگاری با کلیه بازی‌های ویدیویی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SaveGame Backup Tool.cove  300x189 - دانلود SaveGame Backup Tool 1.0.0.17 - بکاپ گرفتن از سیو بازی‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 400 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR