معرفی سرویس uizard؛ ساخت وایرفریم، موکاپ و پروتوتایپ و دستکاری اسکرین شات اندروید و iOS

معرفی سرویس uizard؛ ساخت وایرفریم، موکاپ و پروتوتایپ و دستکاری اسکرین شات اندروید و iOS

 

معرفی سرویس uizard

| ساخت وایرفریم، موکاپ و پروتوتایپ و دستکاری اسکرین شات اندروید و iOS |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، به سرعت و سادگی پروتوتایپ / وایرفریم و موکال بسازید. وایرفریم که به عنوان طرح اولیه یا بلوپرینت نیز شناخته می‌شود، یک نمای تصویری است که اسکلت و چارچوب کلی یک وب‌سایت یا اپ موبایل را نمایش می‌دهد. وایرفریم‌ها با هدف یافتن بهترین چینش برای عناصر و المان‌های موجود برای طرح نهایی ایجاد می‌شوند تا بتوان به یک دید بهتر از نتیجه نهایی رسید.

طی چند سال اخیر، ابزارهای مختلفی برای ساخت وایرفریم، موکاپ و پروتوتایپ معرفی و عرضه شده‌اند که پیش‌تر به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم. از جمله این ابزارها می‌توان به Adobe XD, Figma, Balsamiq Wireframes و … اشاره کرد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید را برای این کار به شما معرفی می‌‌کنیم که به به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید طرح‌ها را با هوش مصنوعی ایجاد و پروتوتایپ‌هایی با کیفیت بالا و خلاقانه بسازید. اگر که شما هم برای تجربه این قابلیت آماده هستید، پیشنهاد می‌کنیم ما را تا پایان همراهی کنید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

وب‌سایت uizard که به تازگی معرفی شده، امکان طراحی UIهای بی‌نظیر با هوش مصنوعی را در اختیار شما قرار می‌أهد. این ابزار در دسته‌ی ابزارهای طراحی سریع به شمار می‌رود و هوش مصنوعی در قدم به قدم کار به شما کمک خواهد کرد تا نتیجه دلخواه خود را سریع‌تر آماده کنید.

ویژگی های کلیدی uizard :

– فراهم‌سازی امکان ساخت طرح‌هایی نامحدود و خلاقانه

– امکان همکاری با دیگر اعضای تیم به صورت زنده

– مناسب برای ساخت لندینگ پیج استارتاپ‌ها، ساخت وایرفریم وب‌سایت، ساخت پروتوتایپ اپلیکیشن‌های موبایل، طراحی اولیه وب اپلیکیشن و …

برای ورود به این وب‌سایت کلیک کنید: uizard

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR