تست امنیت لینک های کوتاه؛ چگونه از امنیت یک لینک مطمئن شویم؟

تست امنیت لینک های کوتاه؛ چگونه از امنیت یک لینک مطمئن شویم؟

 

تست امنیت لینک های کوتاه

| چگونه از امنیت یک لینک مطمئن شویم؟ |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، بتوانید امنیت لینک‌های مورد نظر خود را به صورت آنلاین تست کنید. در واقع با این ابزار، می‌توانید بدون نیاز به کلیک بر روی لینک‌ها از امنیت آن‌ها مطمئن شوید. وب‌سایت‌های کوتاه‌کننده لینک، ابزارهایی هستند که طول یک لینک طولانی را به یک فرمت کوتاه‌تر تبدیل می‌کنند. این ابزارها با استفاده از الگوریتم های خاص، یک لینک طولانی را به یک لینک کوتاه با تعداد کاراکتر کمتر تبدیل می کنند و با کلیک کاربر، او را به آدرس اصلی منتقل می‌کنند. به عنوان مثال، یک لینک طولانی شامل حروف، اعداد و نمادهای خاص می باشد، اما با استفاده از یک لینک کوتاه، طول لینک به صورت قابل قبولی کاهش می یابد و با سهولت بیشتری می‌توان آن را در اینترنت به‌اشتراک گذاشت.

لینک های کوتاه ابتدا در دهه 1990 میلادی در برنامه های ایمیل برای کاهش طول لینک ها و افزایش قابلیت خواندن آنها استفاده می شدند. اما با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی و نیاز به اشتراک گذاری لینک ها در محدودیت های طولانی، استفاده از لینک های کوتاه به مرور زمان رواج یافت. مشکلی که در مورد این لینک‌ها وجود دارد، این است که به طور دقیق مشخص نیست که وب‌سایت اصلی قرار است چه آدرسی باشد و احیانا، چه خطراتی امنیت کاربر را تهدید خواهد کرد. در این مطلب، روشی را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توان با استفاده از آن بدون نیاز به کلیک بر روی لینک‌های کوتاه شده، امنیت لینک اصلی پشت آن را تست کرد. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

وب‌سایت safeweb.norton.com، در واقع یک آنتی‌ویروس آنلاین است که می‌تواند امنیت لینک‌های شما را تنها با یک کلیک مورد بررسی قرار دهد.

تنها کافی‌ست به آدرس فوق مراجعه کرده و در کادر مشخص شده، لینک کوتاه شده را قرار داده و با کلیک بر روی آیکون ذره‌بین، آدرس وارد شده را آنالیز کنید.

safeWeb Norton.cover1  300x138 - تست امنیت لینک های کوتاه؛ چگونه از امنیت یک لینک مطمئن شویم؟

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR