دانلود RadioPlanner 3.0.230918 x64 – رادیو پلنر؛ طراحی شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم

دانلود RadioPlanner 3.0.230918 x64 - رادیو پلنر؛ طراحی شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم

 

دانلود RadioPlanner

| رادیو پلنر؛ طراحی شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم |

 

RadioPlanner 3.0.230918 x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور طراحی شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم یا سیستم‌های رادیویی است که به کمک آن می‌توانید به راحتی هرگونه شبکه مورد نظر خود را به شکل تخصصی و دقیق طراحی و نقشه‌ آن را ترسیم کنید. این ابزار یک ابزار مفید برای برنامه‌ریزی و طراحی شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم که برای کارشناسان ارتباطات و طراحان شبکه‌های بی‌سیم توسعه داده شده و قابلیت‌های متنوعی را برای تحلیل و بهینه‌سازی شبکه‌های ارتباطی فراهم می‌کند. با استفاده از این نرم افزار، کاربران قادر خواهند بود تا برنامه‌ریزی دقیقی را برای پوشش شبکه بی‌سیم، مدیریت فرکانس‌ها، تخصیص منابع، تحلیل تداخل و بهینه‌سازی کیفیت سرویس (QoS) انجام دهند. این نرم افزار از الگوریتم‌ها و محاسبات پیشرفته استفاده می‌کند تا به کاربران کمک کند تا بهترین طرح‌های شبکه را بر اساس نیازها و محدودیت‌های خاص خود ایجاد کنند.

علاوه بر این، این برنامه قابلیت شبیه‌سازی و پیش‌بینی عملکرد شبکه را نیز داراست. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند قبل از پیاده‌سازی واقعی، عملکرد شبکه را در شرایط مختلف شبیه‌سازی کنند و تأثیر تغییرات مختلف را بر شبکه مورد بررسی قرار دهند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا قبل از هزینه‌بر و زمان‌بر شدن پیاده‌سازی، بهترین راهکارهای را برای شبکه خود شناسایی کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار RadioPlanner را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار RadioPlanner :

– امکان مطالعه و تحلیل پوشش شبکه

– امکان مدیریت و تخصیص منابع فرکانسی

– امکان بهینه‌سازی کیفیت سرویس

– قابلیت شبیه‌سازی و پیش‌بینی

– امکان ارزیابی عملکرد شبکه‌های بی‌سیم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

RadioPlanner.cover1  300x201 - دانلود RadioPlanner 3.0.230918 x64 - رادیو پلنر؛ طراحی شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم RadioPlanner.cover2  300x201 - دانلود RadioPlanner 3.0.230918 x64 - رادیو پلنر؛ طراحی شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR