دانلود Coolmuster PDF Creator Pro 2.6.13 – نرم افزار ساخت

دانلود Coolmuster PDF Creator Pro 2.6.13 - نرم افزار ساخت فایل‌های PDF

 

دانلود Coolmuster PDF Creator

| نرم افزار ساخت فایل‌های PDF |

 

Coolmuster PDF Creator Pro 2.6.13 نام ابزاری جدید، کاربردی و پرقدرت در زمینه‌ی تولید اسناد پی‌دی‌اف (PDF است. فرمت PDF (Portable Document Format) یک فایل فرمت دیجیتالی است که برای نمایش و انتقال اسناد به کار می رود. این فرمت  توسط شرکت Adobe ایجاد شده و در حال حاضر توسط بسیاری از سیستم های عامل، نرم افزارهای PDF reader و دستگاه های الکترونیکی پشتیبانی می شود. فایل های PDF، قابلیت مشاهده مستندات متنی و تصویری را به کاربران می‌دهند و گستردگی کاربرد آن را می‌توان در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی و … مشاهده کرد.  مزیت مهم این فرمت، نگهداری ساختار اصلی سند (شامل فونت، رنگ، تصاویر و غیره) است که در بین کاربران محبوبیت بسیاری دارد. علاوه بر این، فرمت پی‌دی‌اف به کاربر کمک می‌کند که امکان کپی و به‌اشتراک‌گذاری بدون رضایت صاحب اثر به حداقل برسد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ابزار جدید، کم‌حجم و کاربردی را برای ساخت اسناد پی‌دی‌اف در دسترس شما قرار می‌دهیم. این نرم افزار به شما قابلیتی خواهد داد که بتوانید با سهولت و سادگی بیشتری اسناد PDF را تولید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. با این برنامه شما می‌توانید PDFهای خود را به شکلی سریع و ساده ایجاد کنید. علاوه بر این، کاربر می‌تواند به جای ساخت یک فایل PDF از ابتدا، انواع دیگر فرمت‌های متنی رایج نظیر docx, Text, Image, MOBI, ePub, CHM, HTML را به فرمت PDF تبدیل کرده و به آسانی آن را با دیگران به‌اشتراک بگذارد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Coolmuster PDF Creator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Coolmuster PDF Creator :

– قابلیت تبدیل فرمت فایل های Word، Excel، PowerPoint، TXT، HTML و غیره به فرمت PDF

– امکان دسترسی به گزینه های متنوعی برای تنظیم تنظیمات فایل PDF از جمله تنظیم کیفیت تصاویر و حفظ امنیت فایل با گذرواژه

– قابلیت ایجاد فایل های PDF به صورت دسته جمعی با یک کلیک

– امکان ساخت فایل های PDF با تمپلیت‌های آماده از جمله فرم های پر کاربرد مانند فاکتور، رزومه و …

– ارائه گزینه های متنوع برای انتخاب اندازه و حاشیه صفحات

– اضافه کردن ویژگی های متنوع مانند قرار دادن شماره برگه، اضافه کردن برچسب و …

– قابلیت دستکاری فایل های PDF، از جمله ترکیب فایل های PDF و جابجایی صفحات در فایل های PDF

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Coolmuster PDF Creator Pro.cover1  300x194 - دانلود Coolmuster PDF Creator Pro 2.6.13 - نرم افزار ساخت Coolmuster PDF Creator Pro.cover2  300x194 - دانلود Coolmuster PDF Creator Pro 2.6.13 - نرم افزار ساخت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR