دانلود بازی Olympus Rising 2.4.0 – خیزش خدایان یونان برای اندروید

دانلود بازی Olympus Rising 2.4.0 - خیزش خدایان یونان برای اندروید

 

دانلود بازی Olympus Rising برای اندروید

| بازی خیزش خدایان یونان برای اندروید |

 

Olympus Rising 2.4.0 بدون شک یکی از قدرتمندترین رقبای Clash of Clans است ! در دورانی که بسیاری از دوست داران گیم های اندروید و iOS ، به کلش آف کلنز معتاد شده اند ، بازی خیزش خدایان یونانی قصد دارد حال و هوای جدیدی را به دنیای بازی استراتژیک وارد کند. پس اگر شما هم از دوست داران بازی های استراتژیک هستید ، ما به شما پیشنهاد می کنیم به نبردهای تاریخی Olympus Rising پیوسته و شاهد خیزش خدایان اساطیری یونانی باشید. سرزمین های دور را با ارتشی قدرتمند از جنگجویان و هیولاها تسخیر کنید و اقدام به بر پا سازی یک پایگاه غیرقابل نفوذ کنید. این بازی ، یک نبرد پر هیجان و پر تنش را در میان کاربران سراسر دنیا به صورت آنلاین به تصویر می کشاند که در طی آن می توانید شکوه و عظمت خود را به تمام دنیا به اثبات برسانید.

در این بازی ، شما می توانید فرماندهی ارتشی بزرگ و لایق را برای تسخیر سرزمین ها جزایر بی انتها در نقاط مختلف کره زمین به دست بگیرید. شما می توانید دلاورانی جنگجو را جمع آوری و ضمن ارتقا دادن آنان ، از تمامی آنان جنگجویانی در سطح خدیان یونانی تربیت کنید. با استفاده از مهارت های ویژه خدایان یونانی ، قهرمانان افسانه ای را احضار کنید و از از آن برای دفاع از کوه مقدس استفاده کنید. کوه خدایان را به قلعه ای غیر قابل نفوذ ابدیل کرده و از آن برای مقابله در برابر دشمنان بهره گیرید. به طور کلی در صورتی که شما نیز از دوست داران سری بازی های استراتژیک با محوریت داستان های اساطیری یونان باستان هستید ، Olympus Rising را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Olympus Rising را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Olympus Rising1 Olympus Rising2 Olympus Rising3 Olympus Rising4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 84 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR